CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 18, 2009

aktiviti berfaedah hehe

ngehehe okay hari ini aku puasa ganti lagi huks so tinggal lagi 2 hari aih aih go ain go ain aku harus gantikan cepat cepat haha yelah naty takut tak sempat plak kan hehehe..well
semalam my dad beli buah durian seyes banyak gilaa wehh tak silap aku nihh durian tembaga punya sedap kot haha tapi buahnya kecik kecik jea ngehehe..


so hari ini aku ngok ada lagi buahnya jadi daripada aku tak ada buat pape baik aku kopek buah durian nih simpan utk berbuka haha sampai mcm tuh sekali mgidam makan buah durian lalala
tapi masalahnya aku tak tau nak kopek buah durian haha dan tadi hanya aku n adik aku aleya n aiman ajer yg ada kat umah tak logik ahh aku nak suh adik aku lak yg kopek kan haha


jadi aku tabahkan hati jelah kopek buah durian tuh huhu nasib kecik jer..heheh
jadi masa kopek buah durian of course bergambar ngn buah durian kah kah kah
hisy buah durian nihh mmg fav aku okay aku suka sgt haha tak tau nak gmbarkan betapa aku suka buah durian hehehe so bakal suami aku pon kena ahh pndai mkn durian hehehe
baru ahh syok huks




see aleya lah ratu buah durian haha siap ada ngn puting dia sekali



waa berjaya gak aku kopek buah durian nih haa gembira tak terkata


see buahnya kecik jaa ada yg satu buah ada sbji ja durian

haha tak larat aku nak kopek nih jaa termampu yg lain aiman n yaya dah mkn




ngok ahh dorang makan mentang2 aku pose haha kesabaran jer:)
hehe so aku pon berbuka lah tadi ngn buah durian,kuah durian sedapnya tak terhingga hehehe
best wohh :) okay lah tata!

2 comments:

kimomoto kozaima said...

waaa durian best2...ni yang buat ku mengidam nih haha

atienalova said...

hahahaaa.
aku mcm tiap hari melantak durian.
heaven tol.