CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 15, 2011

Permulaan yang baru .

Oii selamat malam , haha assalamualaikum . Okay lama gilaa aku tak update since aku kat rumah sampaila aku dah balik UM nih haa . Ohh ye semua orang dah kembali ke sekolah eh silap Universiti , aku sekarang dah final year . Takut gilaa weh , sumpah cuak . Mampukah aku menghadapi tahun akhir kat sini weh dengan tekanan dan stress yang pelbagai .Ermm , takut nya . Ya allah permudahkan segala urusan hambamu ini . Semester baru , cepatnya masa berlalu . Subjek sem nih ya allah mencabarnya tuhan je yang tau. Aku cuma berharap aku boleh lakukannya . Berdoa dan berusaha lah .


Hari nih aku rasa sangat pelik sbbnya ada orang tido dengan perasaan yang berbelah bahagi agaknya, atau marah atau emo atau apa jelah. Hati aku kuat merasakannya. Huhu . Pastu aku tengok balik aku banyak tulis kat blog buat at then end aku akan save as a draft . Hahaha . Banyak gila weh more kepada curahan hati aku lah . Aku macam tak sampai hati nak post pulak . Bimbang ada yang terasa pulak .


Lepas tu malam nih kepala aku pening gilaa rasa berpinangpulak . Entah kenapa ?Okay , ke sbb aku kena hujan harinih weh , waaaa. Iye ke sbb tu ? Harap jangan la tak sihat banyak keje yang aku nak buat weh . Sobs .
Apa apa pn mari ucapkan semoga aku tabah , cekal dan sabar menghadapi apa yang berlaku . Tak kisah la dalam apa benda sekali pun. Sekiranya ada salah dan silap aku mintak maaf la ye , aku nih mmg salu je buat salah , salu je membebel , salu je tak memahami orang lain . Macam macam lah , so mintak maaf . Kalau takda benda yang tak puas , sila bagitahu dan jumpa saya . Kita boleh slow talk , mungkin ada yang aku terlepas pandang , so i can mintak maaf to those yang terasa atau apa .

Okay ingat ye , nak tdo pening kpala . Gudnite smua ;)

0 comments: