CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 7, 2011

I miss this and that .


I miss this


And i miss that moment .


I miss this .


I miss this too .


And of course this .Yes , this .


I do not know.
Aku jalan jalan kat folder aku dan aku nampak nih semua .
Of course ini semua menggamit memori aku .
Tipu kalau aku kata aku tak rindu .
Aku rindu gila moment bersama korang .
If aku boleh mengulang masa dan ketika .
Jikalau aku ada membuat salah dan silap .
Terluka hati dan bicara
Terguris hati atau terkecil hati
Ampun mohon dan maaf dipinta .
I just love u guys .
Aku hanya manusia biasa yang kadangkala alpa dan lupa
Aku juga membuat kesilapan tanpa disedari
Mintak maaf bebanyak .
Terima kasih for those sweet memory .
And pls jangan menghentam dek kerana aku post perkara nih
aku hanya teringatkan detik dan saat ketika ini sahaja ;)



I love u guys <3

1 comments:

star-piz said...

tak ada pun gambar i =(