CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 13, 2012

Like seriesly . I am so stress !

Like seriesly aku sgt stress gila-gila punya . Fuhhhh ! Ambik nafas panjang yang berkali-kali pon still stress . Apa aku nak buat nih ? Gangggggggggggggggg , benci dowhhh perasaan ni . Macam perhhhh apa benda lah kann . Okay okay . Aku tak suka sorang-sorang , tapi kalau di takdirkan sensorang aku redha jela .

Aku akan cuba memberi semangat kepada diri sendri di samping menahan sabar dengan pelbagai perkara lain yang turut memberi faktor stress contohnya line intenet macam haram nih .
Grrrrrrrrrrrrr .

Huh hahhh ! Ain boleh ain bolehhh . Tapi lepas tu terus merudum balik macam mana nak konsisten nih . I need someone . Mak ayah aku kata jangan stress sangat pasal exam ni hahahaha cool gilaaa . Tapi aku sgt stress gegilaa punya . Aishhhh .



Arghhhhh . Biarlahhh . Yang penting nak tak nak aku kena buat kann . Biar la apa pon . Tapi like seriesly aku juga bukan seorang yang berfikiran optimistik ! Gaaaa macam ek nak jadi camtu ? Okay dah dah . Enough bebel . Lets start !

Bye semuaaaaaaaaa !

0 comments: