CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 5, 2012

Monolog .

Assalamualaikum semua . Phew , as usual lewat malam yang biasa tiada yang bestnya tapi aku bersyukur alhamdulilah rezeki =). Tapi hahaha biasa biasa je . Bosan . Ohhh beg tak kemas lagi malas nak kemas , macam biasa la aku kalau nak balik KL je msti malas , tapi apakan daya ada fieldwork pulak kalau tak mmg malas aku . Tapi lagi seminggu bakal bermula nya sem baru , dengan harapan sem terakhirlah. Ya allah permudahkan la segala urusanku naty , Ameen . Hati berkata-kata macam2 , monolog sajalah , malas nak dilontarkan apa yang dirasa apa yang difikir . Barangkali tiada faedahnya . So simpan jelah , satu masa naty bila perlu terkeluar lah kot apa yang difikir apa yang rasa semua tapi tak tentu jugak kadang-kadang semua ni mainan perasaan je .

Emak ayah dah tanya-tanya , apa nak buat bila da habis belajar ni ? Ermm , jawapan aku entahla hahaha . Sengalnya aku nih , tapi melihatkan gaya dan harapan dorg tuh macam nak aku sambung belaja je . Insyaallah ada rezeki adalah tuh . Doa jelah .

Yang penting esok aku ada agenda penting yang nak dilaksanakan , harap harap tercapai la agenda dan misi penting aku tu hahaha . Kalau takk , tak taulah . Ohh lupa dah hampir sebulan ehh dua bulan da tahun baru sekejap je masa berlalu kan ? Dah masuk februari pon hahaha . Sem baru nih kena aku semangat sikit , azam kena ada . Lepas atau tak belakang cite . Bak kata kawan aku , kita jangan pernah menyesal mungkin apa yang terjadi ada baiknya , ada hikmahnya . Betul la jugak tu . Hooo aku cubalah sedaya upaya ye dak ? Tak cuba tak tau kan . Macam nak mandi tapi rasa malas lak lagipon dah malam , tak elok mandi memalam ni huuuu .

Bosan ! Okaylah malas nak taip pepanjang . Selamat malam u olls !

P/s ; Hati ini sentiasa memaafkan . Tiada dendam di hati . Ngeee .

0 comments: