CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

.aku insan biase.

aha hello bloggers!
ehemmm,,
aku xtau aku nk gmbarkan cm mane perasaan aku mlam nih!
whoaa sgt unpredictable lol.
well,what can i say here im bit sad,
not a bit actually its a lot ok.
ya allah.
aku rase cam nk gve up dah.
i really dont know how can i face all these things.
ohh please give me a strengthen.
yaa mkin aku nih nampak gagah dr luaran nya.
namun hakikatnye xdpat aku nk sangkal aku hanyelah manusia biase.
yaa insan biase yg punye hati sprti org lain.
aku mmg lemah,tidak berdaya.
namun apekan daye
aku syg kamu.
yes aku aku mgaku aku agk keras kepale.
suke bertindak sendri.
tp insyaallah aku akn setia di sini.
ya allah aku perlukan kekuatan itu.
ohh its really complicated.
ok ok fine bersabar is the best way bukan??
aku tau aku tak sempurna.
byk kekurangan nye terlalu byk.
wateva it is thanx a lot.
i really appreciatte what have u done to me all tis while.
selagi nyawe dikandung badan.
insyaallah aku akan bertahan!
selagi mampu.
walau hati ini dirobek sekali pn.
hold on ain hold on.
insyaallah kebahagiaan sentiase bersama ngn org bersabar.
go on girl!
p/s : mase mencari kekuatan diri ini.

0 comments: