CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 19, 2009

.sadness vs happiness.


gaaa.
aku nk jdik cm dlm gambar tuh.
mlm nih aku nk jdik cm tuh nakkkkk!
uhh
sadness vs happiness.
dua dua tuh lumrah hdup kan.
kdua duanya sentiase adew dlm hdup aku.
tp biase lah ALLAH kan maha adil.
hehooo.
tp mlm nih aaa.
tertekan btul aku ase.
aih mlm nih series aku sedey yg amat!
grrrrr.
aku geram aku nages truk gler wehh.
abis ahhh.
aku tau aku yg bersalah.
alahh tp aku bkan sengajer kan.
relax ahh cool blehh x??
aku tau fine aku yg salah.
xblehh ker ckp baik baik.
aku nih dah lah bjiwe sensitif.
halus sgt jiwe aku nih hee.
tp btui really aku xmain main.
so be careful lah kan.
xpelahh aku meredhai segalanya kan.
walau ape pn aku ttp kuatkan dri aku nih,,
yg da mcm ape nih kan.
aihh sedey wehh gaaaa:((
ehhe ok lah.
dahh byk sgt merapu kan.
huahahaah,, derhh gelak xihlas.
ok lah gdnite.
p/s : nasib aku ngok gmbar smiley nih terubat ckit hati aku aihh




0 comments: