CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 25, 2009

perihal hilang di airport




okay,,hilang kat airport.tiba tiba ak teringat kjadian yg tak di duga nih.
sedang kite org sume busy busy angkut beg yg besar dan berat giler.
ngn orang ramai sgt berpusu pusu untuk mgambil tiket.
dan aku yg blur dan mbuat muke yg seposen shj.
tiba tiba mak bertye mne aleya??
aku dan adik2 aku yg lain buat muke tertanya2 dan cuak.
ohh aleya hilang!!
okay,sila jgn panik hehe.dan aku dipersalahkan krn tidak mjage adek ngn baik.
sedangkan aku sdg mnolak troli beg sambil wat muke xbersalah,,okay aku salah sbb aku careless.
tetapi sebenarnya aleya sedang berseronok berhampiran kdai coklat sambil berlari lari dan mbuat tarian shuffle,haha okay aku tipu!
cisss,,xpasal2 aku dipersalahkan dan aku pn rse cuak jgak sbb kalau aleya hilang habislah.
dahh la mase tuh sgtt ramai org tambahan pula aleya yg sgt kcik dan pendek itu,, mcm mne org nak nmpak dia.



tiba tiba bapak aku mgungkit kisah 17 tahun lepas perihal aku hilang di airport semase kami sume mahu pulang ker semenanjung msia.
dan mak bapak aku pula tiba tiba mengabaikan aku sebentar krn sibuk mguruskan adik aku yg maseh kcik ktika itu iaitu epi.
aku pula mnurut crita bapak ngn muke yg comel dan memakai skirt tiba tiba terlepas daripada pegangan bapakku tanpa i disedari.
okay mrk panik krn flight akan berlepas dalam mase yg terdekat.
dan akhirnya aku dijumpai berada dihadapan Macdonald dan tercegat disitu sambil mbuat muke yg tidak bersalah krn kagum patung Mcd yg kacak tuh ohh kacak ker hahah:)
dan kami bernasib baik sempat menaiki flight alhamdulillah.
jadi itulah ceritanya perihal aku hilang di airport dan ini telah dicontohi oleh adik aku aleya.
syabas aleya bak pepatah melayu kakak borek adik rintik.
erkk adew ker peribahase tuh ngeeee:DD

jadi inilah kisahnyer hehehe.
thrill giler.hohhh.

0 comments: