CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 10, 2009

.result and celebrate.

gaa,,hari ini alhamdulillah aku happy.

muke aku yg excited!
huahaha






nih kite org p celebrate mkn tomyam tmpat dia
perhh mmg superb ok,
classic tomyam!
maaf gambar xjelas sbb sume dah lapa.



aku pon lapa gak!



ngok aleya ngah mgemas hehe.
biase lah adik aku nih mmg rajin xmgira tempat.
so hari ini.
aku happy lah.
mase nk p amik result stpm tdik seyes aku sgt kelam and cuak.
drive pon dah tentu hala.
haaaaa.
bile dah smpai skola ase cm nk nages jer,, aku dah lah smpai lamat.
huhu jalan jem kot.
hehh so bile dah amik slip kat ckgu
aku pon bukak ahh ngn perasaan yg berdebar debar.
ahhh alhamdulillah walaupon x 4 flat.
but dpat 3 something.
hik hik ok lah kan.
tuh pon dah bersyukur cz susah kot haha.
pergghh penantian dah berakhir okay!
suka suki sgt sgt hehe:)
thanx buat pihak yg telah myokong sy.
parents,teachers,zharif,amoi,anie,deyla,tyra,phieda,mal ahh suma aaa and friends.
alhamdulillah.





0 comments: