CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 30, 2009

dan apakah perasaan ini

hoo yeahh terasa lama gilaa aku tak blogging haha yaa of course mmg dah lama aku tak mencoret sesuatu di blog aku nihh dan aku sendri tidak mngerti kenapa aku begitu tidak berminat utk menulis ketika ini haha..yaa aku penat,letih dan segala bagai perasaan yg aku rasa skunk nihh huhu..tambahan pula aku tidak mengerti apakah persaan aku ketika ini lalala :)

dan aku menghabiskan masa masa muda aku dengan membaca novel novel adik aku haha
actually dah lama aku tinggalkan hobi mmbaca novel nihh tapi tibe2 saja terdetik hati utk baca novel balik haha dah aku mulakan pembacaan novel aku ngn sebuah novel yg bertajuk ANDAI ITU TAKDIRNYA dan guess what???

aku nanges gila gila wehh baca novel tuh hahaha air mata aku mgalir deras gilaa mcm air hujan phew huhu aku pon tak tau tapi satu habit aku kalau baca novel msti akan nages punya ahh haha ouchh its touching ohh huhu...tapi cite tuh mmg sedeh habis ohh dan mcm biasa ending yg akan berakhir dengan kebahagiaan lah kan..jadi btul lah kata org utk mencari kebahagiaan yg sempurna itu pasti akan menumpah dugaan dan aral melintang yg bgtu banyak sekali humm...


okay setakat nih aku dah habis baca novel dalam 4 5 buah kot hehehe :) humm
so agi beberapa hari jaa dah nak masuk bulan 6 cepat jugak masa berlalu walaupon kadang2 aku rasa mcm lamat jaa huhu

ohh yaa lupa nak cite yg dia dah bgik brg yg aku hadiahkan utk mak dia masa aku p sabah hari tuhh dah lama kot aku beli tapi baru hari nihh dia sempat bagi kat mak diaa
haha sedara mara dia plak semua ada masa tuh waa malu wehh malu huhu
aku blikan brooch jaa actually saja nak bgik haha 1st time kot bagii hehe

lepas tuh mak dia tanya plak aku dapat stdy mana..tapi result upu utk stpm kan blum kuar lagi gahh dan aku sgt cuakk sebenarnya nak menunggu hari itu..bukan setakat mak dia jaa yg tanya kawan2 mak aku,kawan2 aku,cikgu2 suma tanya huuu takutnya aku..
yaa allah harap harap adalah rezeki utk aku kali nihh amin..


hoo okay sampai cini jelah aku mencoretkan segala bagai yg aku nak tulis haha
okay lahh see yaa ;)

5 comments:

farhana said...

cerita novel tu mstnye tntg cinta kan!
hehe
tula i pon da lme gyler x bce novel sis,
da bertaun taun agaknya ;)
hehe

.chocolatevanilla. said...

haha
biasalh novel kan
byk yg cinta2 haha:)

earth angel said...

bebe,
harga beg tu je RM120.then
untuk harga pos, lain pulak
Harga postage dlm RM25-RM30.
Tapi mcm I katekan, sekali sekala beli mahal2 sket xpela yang.LAGI2 JAUH NI, DARI nEW ZEALAND.
kelas gitu taw
heheh
Kalau nak, U bole bank in je duit kat maybank(nanti i kasi account number).
Bank in macam biase je.
Cuz maybank i bole kuarkan duit dr sini

earth angel said...

http://stealmylook.blogspot.com/

p/s:visit my on9 shop..heeee

Sherrrrrry said...

sys chumellll
hehe rindu arrr