CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 4, 2009

tiada tajuk untuk entri ini haha


hehh apa motif aku upload gambar nihh,,haha suka hati aku lahh blog aku kan muahahaha..okay aku mmg macam malas uhh nak update blog gagaga idk lah wehh its like aishh tak tahu lahh sy hukk..well memang a few days nih aku rasa agak terganggu sedikit huahaha tetiba jaa haks aku nihh mmg agak kepelikan sedikit huhh luaran nampak mcm okay tapi dalaman cm terganggu tapi tak tahu dan kurang pasti knapa??


okay hari sabtu lepas aku plan nak keluar dengan my junior katanya nak jumpa then nak mintak tulun aku pilih kan beg and kasut utk kuliah since dia nak masuk matrix dahh kan,,dia dapat dekat perak hehe sian agak jauh kan mlacca perak kawan2 banyak berkampung dekat matrix mlacca tapi dia sesat ke perak pulak hahaha..tapi cancel sbb dia nak blik kg uhh..
then aku mset my abang wahaha pheww gedix gilaa statement haks..foster bro lahh ;) haha aku mset dia lama gilaa dohh dia blas pkul 1 pm lebih kurang ahh geram jaa aku rupanya baru bangun tido ishh,aku nak ajak keluar sebenarnya kan ialah kata nak aku belanja..


heks tapi aku cm dah malas nak keluar since dahh ptg hahaha..then bincang2 ahh keluar jelahh kejap tapi pg jusco sudaa,so aku pon siap2 then pg ahh amik dia kat mmu well aku mmg rajin dah suka menolong hahaha hukk tapi jalan jammed apa lahh...tak ada pg mana pon kfc sudaa itu pon ramai org ngeee aku nak belanja kan tapi dia lak yg bayar aishh susah susah jer ehehe tapi abg arep kan mmg pemurah dan sangat baik okay heee:D


sembang lahh macam2 huhu dah lama gilaaa kot tak jumpa haa aku kan busy fuh busy lahh sgt wahaha..lepas tuh hantar dia balik dan aku pon blik lah rumah..lalala cam tak ada watpa aje huhu its like tah pape tahh uwaa:(
haa sebab tuh aku kata otak aku cm tak stabil lahh haha serabut uhh tapi cool jaa berlagak cm tak ada pape pon wuuu..


pheww okay lahh naty update lagi hehe x)

8 comments:

zxithe said...

hahaha..rindu abg upenye? g la post cocholate kat die..heheh!

err..mst ko kua ngn abg arep kan.?? heheh...kimslm syg kt die ye. hahah! jap...tak bleh kimslm syg..bhaye woo!! kimslm slamat pagi je r..hehe!

weeit?? becoming beday? ngeuuu....
wait...when bebeh??

.chocolatevanilla. said...

hahaha
sengal jaa.
gahh dah lama kot xjumpa dia
wakaka
ouhh 16 may nihh syg>:P

.chocolatevanilla. said...

haha jap zeda
kau kata cun
kau nihh baik ko pg pkai spec
huduh gilaa adalah

nadeyra said...

ouh...rapat gk k.ain ngn jr tuh eh...huhu..
takpew2..naty knl la dy ty kt mtrix uh... ;P

Sherrrrrry said...

baik nya ngn junior hehe
ouch sys sgt cumel ouh :)

.chocolatevanilla. said...

nad : haha akk mmg rapat ngn org xmgira usia haks

nadya : hehe thanx:p
huks tapi mana da comel pon hak hak

farhana said...

mulut sis muncung mcm itik..chomel2..:D

.chocolatevanilla. said...

haha
akk mmg suka itik ana lalala:P
haks