CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 17, 2010

Meow meow

Salam semua , yes hari nih hari rabu , aku ni countdown hari ke apa hah ? Alaa saja je nak mengingatkan exam dah nak dekat haha . Okay dan aku camni jugak T-T huu sedih nya acik rase . sob sob , Go ain no matter how , tapi nak go cane huk huk .
aishhh meoww comelnya errk tetibe kan ain .

Huwaaa aku geram ni . Macam ni kau bole tau banyak benda pasal aku ni ? Aku takda bgth pape pon kat kau kan . Tetiba je kau da tau huwaaaa . MENCI aaaaa , aku nak tau jugak mana kau tau pasal aku nih huhu . Tapi kau ttp berdegil dan tak nak kasi tau aku . sedih aku rasa weh .
Takpa la kan .

Ahhh aku tetap tak puas hati , asal banyak yang kau tau pasal aku nih , pstu kau tau tanpa aku memberitahu aku . How come ? Patut kau tanya la aku dlu ke kan, haaa it would be nice babeh . Hew geram geram . Aku tak marah pon kalau kau bgth aku mana kau tau pasal aku semua . Saya kan baik . HAHA ! Aarghh geram nya !

Okay takpa la kau mmg tak nak bgth aku kan takpa takpa , aku mmg tak marah tapi aku ingat haha . Okay nak stdy lah tapi asal macam ngantok .
Urghh saya rindu budak-budak senget yang salu teman saya STUDY tu bersama Peter . Katanya amin, peter ikut manezine balik raya ? Haha yelah peter dengan Ozil tak ngam . Asik nak gaduh aku pon tak paham , peter ngn salvatore okay je tapi knapa ntah peter nak ikut manezine gak
haha takpa lah janji dia bahagia .
<3

0 comments: