CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 21, 2010

Simple but sweet !

Hew hello eberibadi , baiklah aku masih sempat nak update kan ! Ahh lantak la peduli apa aku , aku tak kira aku nak cakap jugak ! Huhu a short msg atau pesanan ringkas atau apa saja lah boleh melembutkan hati seseorang , series . Korang tak percaya , kau nampak tak hp kau pegi kat msg taip skarang ! aku yakin konpem okay punya ! If we never try we never knew . hoho .



Tak kan itu nak kena bagi tahu jugak kan tak sweet lah macam tuh , eh eh ini bukan msalah sweet atau tak . Tapi alaa paham paham sendiri lah kan . Perempuan dia memang suka berkias-kias tak macam lelaki suka direct to the point , kami akan direct to the point when it comes to a series thing . Tapi ada jugak lelaki yang berkias-kias haha , waaahh susah nak paham kadang-kadang !


So motif hari nih , a simple word can be nice and sweet . Senang je kan .
All the best exam hari selasa nanti :)

2 comments:

alec beyehboh said...

haha.... sweetheart = gula gula hati.

.chocolatevanilla. said...

haha ini khas utk org yang tngah majuk aku buat mmg special haha , takda kena mngena ngn aku haha .
ini adalah random .