CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 9, 2011

Im just not good enough babe .

Hoi , selamat petang . Assalamualaikum semua . Hahaha , takda keje kau petang petang yang murni lagi baik , lagi indah sonok nak main game kau nak hoi hoi org kan , tayah nak hoi sangat ! Okay petang yang tak berapa nak seronok sebenarnya . Huhu isk isk T-T . Sedih weh dan bertambah pilu okay . Ngaaaa . Jum main game , kalau lah aku nih mmg kaki game mesti bahagia hidup aku kan ? Tapi masalah nya sepatah haram game aku tak layan , harapkan game bubble yang tak seberapa tu bai , apa je yang kau boleh buat dengan game tuh ? Huk huk .

Fine , finally. I know the result okay . hahaha , yeahh im not good enough . Fine la , boleh terima , mungkin aku tak cukup bagus kan . Di usia yang muda nih , pengalaman pun kurang semuanya pun kurang . Sedih jugak rasenya kan . Takpa la kan dah cakap tak semua benda yang kita nak kita dapat , kau jangan nak yakin sangat ain , tapi harapan dan cita-cita tuh ada kira okay lah tu wuuu . Gahhh tapi sedih tetap sedih jugak . Tak tau kenapa , sedih bertambah pilu disebabkan faktor -faktor lain jugak . Sobs , dahhh enough ! Tak payah nak sedih sangat ye .


...............................................................................................................


Btw , sem nih da nak habis . Sedih weih aaaa sedih lagi . Hahaha , cepat je masa berlalu . Wlaupun exam ada lagi 2 paper , kau jangan nak berangan sangat ain . Kah kah kah . Lpas ni tak jumpa dah . 4 bulan ? Matilah aku , kalau tak da alat bantuan pernafasan pink tuh ? Hahaha . Yeay rahsia terbongkar . Malu mmg malu , tapi alang-alang dah terbongkar takpa bongkarkan je terus lagi pun benda betul kan . Walaupun owner alat bantuan pernasafan itu merupakan kekuatan saya tapi dalam masa yang sama dia jugak turut merupakan kelemahan saya . Yeahh itulah kebenaran nya , saya tak kuat nak hadapinya . Tambahan pula , sikit-sikit saya rasa asek nak tacing je wahahah . Euw euw .

Lepas ni nak msuk final year , oh myyyyy . Im not ready yet seriesly . Tetiba je rasa da final year cane nih huk huk . Adui , segala suka dan duka semester ini telah pon saya tempiaskan kepada orang-orang disekeliling saya yang saya sayangi termasuk kawan kawan dan the special one . Terima kasih diucapkan terutamanya FA terima kasih bebanyak ye . Tanpa kalian di sisi i dont know how i would survive it alone . Huhu , gahh tacing nya ucapann . Lalala . Bermacam dugaan dan halangan yang dihadapi dengan hati yang sedikit tabah ye. OKAY dah jangan nak sedih je tau . Tapi kalau tak happy macam mana nak buat buat happy . Yelah apa guna nya kawan kalau kita tak tempiaskan kesedihan dan kegusaran kita ye dak ? Hum hum .

Btw , terimas saya ucapkan kepada semua . Walaupun exam saya tak habis lagi , maka sila lah mendoakan kan dan meredhai saya ye , ngeee . Saya mendoakan kalian berjaya jugak . Ohhh .
Okay last but not least , hargai orang yang ada di sekeliling kita ye . Once dah takda kau jangan nak meracau-racau cari dia lagi . Iye tuh nilai murni yang aku belajar pada petang ini .
Okay doakan saya . Daaa ~

0 comments: