CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 24, 2010

its 5.00 am already !


Eyt , hai selamat pagi semua . Waaa segar bugar mata aku bersembang dengan farhah . Dengan harapan asemen kami siap haha alamakkk siap lah sgt kan .Ohh yaa , selesai sudah rumah terbuka kami di flac fc-6 ahaks . haha penat meh tapi saya gembira .
Macam- macam perkara yang berlaku tetapi semuanya dijadikan sebagai pengalaman yang tidak harus dilupakan hehe :)

Okay aku tak nak cakap banyak cuma aku agak busy kerana ada 2 asemen yang harus di bentangkan pada minggu hadapan maka dengan itu harusla kami bekerja keras , wlaupun masalah besar baru saja selesai alhamdulilah ~

Okayy , saya gembira kalau mereka bahagia betul sweet sungguh .
Moga berkekalan lah hendaknya :)
take care !

0 comments: