CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 8, 2010

Selamat Datang ke dunia yang sibuk dan serabut



my group presntation < 3


that nite la kan i won haha !



Hello , salam semua dan selamat petang , Okay aku sedar its such a long time that im not update my blog to writing over here so sad aite ? But what i can do i have been so busy lately until go not time to update my blog . Ehem , sangat serabut sangat kusut sangat kelam kabut dan sangat macam-macam . Penat tkejar sana sini . haha but its life baby be chill and enjoy it okay but still have a limit and thats a must !


Okay , Hari tuh aku busy dengan presentation oh . sangat lah kelam kabut nya sebab nak buat dua presentation kan dalam masa seminggu , Fuhh hebat terbaik mmg mantap ! haha , gilaa apa nak serabut kepala otak aku kan , nak kena present lagi kan jadi ustazah pulak tuh haha mmg laa aku nih layak jadi ustazah kan sapa lah aku ni hanya insan biasa kan humm bnyak kekurangan pulak , yes aku cuba memujuk gelora hati ini haha cewahh , so alhamdulilah okay lah semua nya , aku present ala ala jadi ustazah kan dengan jubah bagai hiks semua terkjut melihat penampilan aku alaaa apa salahnya kalau kita jadi camtu kan .
hoho mungkin aku akan berpenampilan sebegitu satu hari nanti :) Insyaallah .


Okay , aku tahun aku masuk SUKMUM , cis bajet cam laa kau STAR kan , haha . ishh tak lah aku biasa jer tapi saja nak msuk dan cari pengalaman since aku dah tinggalkan sukan netball for a long time semenjak darjah 6 haha , then msuk UNI barulah aku nak bejinak-jinak balik , Netball adalah antara sukan yang aku ceburi meh , sebelum TENIS :) so aku menjadi netballers untuk koleh aku nih haa , busy la jgak kan penat bila training wlaupon kita orang tak berjaya memenangi apa -apa game , tapi takpa still boleh cuba tahun depan okay . Antara kekurangan yang aku rasa kita orang tak banyak training , sukan nih kena hari-hari training baru la kau btul2 power , sama cam tenis dulu aku stiap hari training barula aku boleh improve my perfomance .
so sama la cam netball nih jugak .


Oh habis dua kisah aku kan ,next haha , okay kita tinjau kepada agenda seterusnya pula kan .
selain apa yang aku cerita kat atas, aku jugak agak busy dengan projek kat kolej heww , Hari tuh baru je berlangsung Festival Aidilfitri Bestari , haha dan kami JKPAI menguruskan gimik meh tuh yang agak busy skit kan . haaa aku pulak jadi runner FM , so kena laa buat macam macam benda ini kan melibatkan satu kolej tuh laa yang cam banyak keje nak buat . Tapi satu jea yang tak boleh blahh , aku sebgai antara ajk yang bertugas malam tuh jap lagi benda lain pulak yang aku dapat haha . aduii apakah ? Guess what ? Aku dapat best dresses haha tapi aku pakai biasa je pon , jubah one , haha , ala ala muslimah gitu . ada jugak yang kata cam minah arab jer kat china , ayoo aku pon tak faham , its suprised me a lot jugak , malu wei maluuuu ~
hahaha . Tapi alhamdulilah la okay mkin rezeki aku kan . heee :)


Lepas tuh pula , kembali dengan demam AFC haha , okay busy busy memanjang . aku pon dah tak larat bila lah nak hbs suma bnda alaa nih kan aihhh . Aku dah tak sabar rasenya kan . hoho. cepat lah cepatlah , huhu . hummm ,
Aku rasa dah tak terurus sampaikan nak makan pon kadang2 takda msa uuuu sedih jer rasenya kan :(
tapi bleh la kurus kan aahhh kurus la sangat kan !
Ohh yaa one more thing , aku rase sedih sangat nih , my fav things yang sngat berharga itu telah hilangg sobs sobs apa nak buat ni ? aku dah cari dahh tapi tak jumpa pon , wuuu sedih sangat nih tak tau nak buat apa , hanya mampu bersedih dan berduka ditambah pula dengan kedukaan -kedukaan yang lain , but like i said kita haruslah tabah dan sabar dalam menghadapi dugaan yang melanda ini hanyalah ujian dari ALLAH Swt kepada kita kan .

Okay ain chaiyokk !

0 comments: