CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 2, 2010

Selamat malam semua , sihat ? Semalam aku dikejutkan dengan berita uncle BFF aku bam bam meninggal dunia , aku like sangat terkejut , sbbnya aku fikirkan kesian dekat Izzah selaku kezen BFF aku , mana taknya nak menyambut syawal yang menjelma tanpa ayah yang dikasihi , aku rasa Ya allah berat sungguh ujian yang diberi , aku memahami apa yang dirasainya , semoga beliau tabah dan cekal menghadapinya ~Takziah buat izzah dan keluarga .

Baiklah , okay . Ehem kenapa semua orang ingat aku tak okay . sedangkan aku okay je kot . Aku sangat profesional haha sangat lah . tapi kalau aku kata takda pape maka takda pape lah jangan membuatkan ia seolah-olah ada apa-apa okay sebabnya aku tak suka , Pls lah aku sangat-sangat okay ~

Btw , malam nih aku rasa syuk menjadi seorang yang sangat matang . Aku rasa dia memberikan satu nasihat yang baik kepada aku . Well seolah-olah dia sangat faham situasi yang trjadi terhadap aku . HAHA ! aku ego ? Ahh kenapa pulak aku . Aku cuba bersikap matang . Tapi knapa aku juga yang seringkali disalahkan ? Tolongla fahami keadaan aku , Jangan jadikan keadaan semakin tenat . sampai bila ? Ehem kalau benar salah aku fine aku mintak maaf okay ? Pls janganla macam nih .

Besok last day class , terasa kejap jer masa berlalu . Segala yang terjadi harapnya dapat memberi kita seribu satu pngalaman . jangan dilupakan apa yang kita semua tempuhi bersama . Sekurang-kurangnya anda semua sedikit sebanyak menceriakn hdup saya . thanx :)

Esok juga mak aku datang ambik hoho rasa tak sabar pulak meh hehe .
bsama keluarga tercinta ahaks ~.~Semoga housmate aku bahagia dan gembira selalu la ye hehe . okay selamat mlam suma !

0 comments: