CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 20, 2011

Speechless .

Selamat malam semua , uiii . Hari nih thaipusam day .Huk huk , penat ohh hari nih . Btw takda apa nak cakap sangat nih , but then tangan still nak menulis bila akal tidak bertindak mengikut kewarasan yang sedia ada . So sad . Hari nih penat sbb nya pegi buat BBQ tadi utk Man and Khidir . All the best to them .

Well , penah tak korang rasa actually benda tuh takda apa pon , but then kenapa perlu nak sedih ke , nak tacing ke tanpa sebab ? Hoooww , aku penah dan sekarang pon aku tengah merasakan perkara yang sama . Entah apa lah yang kurang agaknya kan . Tak tauu .
Sedihh tetiba T-T . Emosi tak menentu . Rasa nak menagis tetiba , bagi aku menagis adalah terapi yang baik utk aku sebabnya aku akan rasa lega . Tak kisah pon nages sorang sorang sonokk apa . ahahaha .

Nih dah masuk minggu ketiga utk smester baru . Humm ,rasa speechless pon ada huk huk . Ngeee , hidup harus diteruskan . Kalau aku malas sangat nak pikir-pikir yang melampau sampai membebankan kepala Hotak segala , aku suka mengikut rentak or just go with the flow . Wuuu , tapi naty kalau hanyut cane ? Ahahaha , harapnya adalah orang yang nak selamatkan aku naty kalau kalau aku hanyut . Kalau la ada yang nak selamatkan . Mana tau dibiorkan nya mati sesesorang hanyut kan , takpa bertahan la kan . Kita kena survive sekuat yang boleh , walau susah camne pn , matahari tak selalu menyinari kan . So get used with that !

Ohh minggu depan dah cuti , aku tak sabar nak balik rasa nya . Home sweet home .
Ohh hari yang busy menyebabkan aku dah lama tak jumpa kawan aku ahaha , Ezamm aku rasa dah lama aku tak jumpa kau , hum hum . Sedihh je . Kita tetap kawan kan T-T .


Ngahahaha lagi satu bila nak kurusss ni ? Aku nak balikk berat aku masa dulu 48kg mampu ? Kurus sangat tuhh ahh nak jugakk ! ahahaha .

Btw , last but not least . Tabahlah menghadapi hari yang mendatang . Berdoa jelah yang terbaik utk kita okay daaa ~