CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 8, 2011

Teheee dokomun !

Teheee salam suma , sihat ? HAHA , grrr ini adalah post pertama aku untuk tahun 2011 , percaya atau tak percaya aku seriyes busy gilaa walau hanya baru minggu pertama semester neh and minggu add and drop pulak tuh , but then aku dah belajar kot skit skit .

Wuuu , baiklah aku busy dengan projek fak dan jugak projek kolej tapi sikit lah tak banyak sangat pon .

Penat weh , rehat mmg tak cukup. Pastu mata aku perhhh eyebags seyes terserlah , hbisla musnah masa depan aku macam nih hahaha . Cane ? Mesti da takda sapa nak aku kan kan kan ?
okay sedih jelaa T-T . Wuu dokomun .
Anyway tahun baru disambut dengan haiwan dokomun haha . Motif , comel sangat nih , okay pasni nak dokomun pink pulak lah . Agak agak boleh tak camtuh ?
HAHAHA .

Tapi , walaupun suka tapi tetap sedih dengan pemergian sesuatu, aku mmg kena dapatkan blik benda tuh wehh , kalau tak cane ? Dah la misi mencari gagal , sobs mmg nages la aku kan .
aih aih tak dulikkk aku nak jugak .

Hum hum pastu kita kena la belaja rajin rajin , bersesuaian dengan tema penjimatan harus dilakukan dengan sebaiknya , mana tak nya duit masuk lambat , mmg makan rumput la aku jawab nya , ke ni ujian untuk aku kurus , walau ada org kata aku macam da kurus sikit , Hmm sikit jela kan hahaha .Ahhh kurus la sangat gemok je jugak aku tengok .
Tapi berani btol duit masuk lambat , mmg la dia suka tengok kami suma nih kekeringan takda duit kan sobs , sabar jela .

Ahaaa harinih besday kawan baik aku Nur Athirah Mazlan yang ke 22nd . Wahh dah dewasa , selamat hari jadi . Semoga berbahagia selalu dan persahabatan kita kekal selamanya ;)

Okay ngantok sangat nih , adui macam addicted je aku nih haaa . Dah la pagi pagi sejuk tahap apa ntah , mmg gigil aku kan. Wuuu .
okay semua take care ~

0 comments: