CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 29, 2011

Aku serba tiada , aku kekurangan .




Selamat malam semua .Ouchhh , sobs sobs . Takda benda pon actually . Tapi bagi aku , ia ada benda . Tak tau cane nak mulakan . Well , aku mmg ada kekurangan , terlalu banyak kekurangan nya . Sampai tak terkira . Banyak kali da aku cakap , aku mmg tak perfect pon . Tapi tuh lah kan nak buat cane siapa lah aku . Tapi ada satu perkara lah yang mmg aku susah sikit nak berubah sampai skarang . Aku kalau kuar selalu tak bgth orang . OKAY aku mengaku itu mmg kekurangan aku daripada dulu smpai skunk , aku penah kena marah dengan mak ayah aku sebab kuar tak bgth , actually aku da pesan ngn adik aku . Tapi sekali tuh hp bateri aku habis , aku lupa nak cakap ngn dorang and terlupa nak guna hp kawan aku utk call dorgmmg my bad , then balik je kuar ngn amoi, mmg sonok la aku kena marah. Kann , mmg kelemahan aku tak tau la kenapa ?
Ehem salah aku la kan .


Okay itu dalam cite lain tapi kalau dalam konteks lain pulak , aku selalu jugak kadang2 kuar tak bgth sebab nya konon nak menjaga perasaan orang lain . Sebabnya aku salu mindset aku kuar tak lama pon , kejap je . Atau pun aku pikir aku tak ke mana sangat . Tapi hakikat sebenarnya mmg aku kena bgth kan , so bila aku tak bgth mmg salah aku lah .
Pastu aku ada mindset kalau aku bgth naty msti orang tuh akan marah , get jeles or wateva lah kan . Walhal sebenarnya yang aku tak bgth tuh memang akan mengundang satu kemarahan
So aku akan dianggap tidak jujur . Yeay itulah yang sebenarnya tak jujur . Aku nih jahat kan ? Suka pusing cite semua . Tuh la aku dah kata aku memang jahat .
Cane aku nak buat supaya aku tidak melakukan perkara sebegini lagi ?

Aaaaa , aku tau . Perangai aku yang camni mmg membawa keburukan .
But then , aku mmg jahat kan ? Takpa lah aku cuba utk berubah . Salah aku , my bad .
I am so sorry . Tapi walau jahat mana aku sekali pon , aku tetap ada perasaan , Yelah semua orang ada perasaan kan , Maafkan aku sebab menjadi terlalu sensitif walaupun mmg lah salah aku . Sorry sangat .

Maka dengan itu , saya dengan hati yang sedikit sedih, ikhlas dan terluka , memohon maaf atas segala kesalahan saya dengan bersikap begitu, saya akui itu adalah kesalahan dan kekurangan diri saya , Maafkan saya kerana tidak mempu menjadi seperti yang diimpikan atau diidamkan . Saya punya kekurangan diri yang amat banyak . Sekali lagi maafkan saya atas segala kekhilafan diri ini :( . Terima Kasih .

rawr <3
Assalamualaikum .















0 comments: