CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 22, 2011

Alkisah hint hint .

Wehh selamat petang semua , Hujann nehh . Aku nak pegi beli barang pon tak kecapaian sedih tak perkara tuh . Okay aku patut nya siapkan keje aku wehh , tapi macam biasa aku akan lagha dlu buat benda merepek2 kan , dah la balik tadi je trus gosip girls bersama rumit wuuu seram ooo , aishh . Tabahkan hati ya !

Okay okay , hari nih aku nak cakap . Agak agak korang kan , korang sedar tak kalau orang tu sedang memberi hint dekat kau ? Haaa , tak kan korang tak penah mengalami nya ? Hoho . Okay aku nakk cite sikit la kan . Kenapa sebab nya orang memberi hint pada anda ? HAHA . Perkara nih actually lumrah lah dan ia bole terjadi dalam kalangan kawan-kawan , pasangan kekashi dan juga suami isteri huk huk .

Okay , sebab apa ada hint ? Menurut apa yang aku tau , orang kasi hint nih sebab yela dia malu nak cakap direct to the point then dia pon berkias kias la kan . Yela malu nak cakap perkara sebenar ni berdebar rasanya . Haha kadang-kadang saja je pon, takda la nak hint ke apa sangat tapi just nak tengok reaksi orang tu je haha . Aku kasi contoh mudah , agak-agak kalau Gf korang eyboh la duk cakap kat korang dia ada barang nak beli la , nak keluar la ,apa lah . Apa yang korang leh agak berdasarkan apa yang dia cakap tuh ? Huk huk , pada taksiran aku mungkin dia nak korang menawarkan diri ' jum la saya temankan awak '. Kesian tak kan awak nak pegi sorang kan ? Naty kena culik ke macam mana ? Padahal sebenarnya Si gadis tu bole je nak pegi sorang and dia tau je Encik Bf busy kan , tak kan nak menganggu pulak apatah lagi menyusahkan. Tapi jauh di lubuk hati mungkin dia mengharapkan jugak la kot walaupun keberangkalian tuh agak rendah kan . Dia tanak berharap tapi at the same the time harapan tu ada la sikit . Itula assumption yang aku leh buat kan . Teheee .

Hint lagi satu lak , penah tak korang mengalami situasi camni , ini pada sang lelaki lah .
Camni , ' Hmmm cantik baju ni kan yang ? Cantik nih , beria la si gadis tu cakap cantik segala kan . Haaa itu hint nak suh Si bf belikan lettew kan ? Korang pon buat tak faham je ? Malas nak layan huhu , tapi kalau dapat Cik GF yang memahami keadaan kewangan kau ,okay takda hal lah . Tapi agak kalau ada duit lebih apa lah sangat berbelanja sekali sekala tuk Gf kau kan hahaha , dia pakai kau jugak nak tengok naty kan tehee .


Alkisah camtu la dia kalau orang memberi hint pada kau . Kadang-kadang tetiba pasangan korang jiwang lebih pulak kat korang kan , makna nya dia rindu kat korang lettew , Tak kan itu pon tak faham . Layan la sebaik mungkin , ohh masa mengorat dlu bole je kan , bila dah dapat buat tanak layan mmg kena penampor la kan . Jangan nak buat buat rasa bosan lak ye , come on lah . Kalau sayang kau akan variasikan rencah dalam hubungan korang supaya tak rasa bosan , Ye dak ? Jangan la main tinggal orang tuh kesian dia . Okay ?


Yela kalau ikut aku sendiri kan , aku pon tak suka jugak berharap tapi dalam masa yang sama aku ada jugak menaruh harapan sikit . Huuu , tak bagus jugak naty kalau tak tercapai sedih wooo . Sebab tu aku mmg taleh kalau orang kasi harapan jap lagi hancurkan harapan tu mmg sentap la aku kan sobs ;(
Tapi , takpa la mungkin terdapat nya kekangan yang menyebabkan harapan tak dapat dilaksanakan . Lagi pon kena la belaja nak berdikari sikit kan eyboh la kau kalau nak suma harapan kau dilaksanakan . Kena la faham kan , entah orang tu busy dengan benda lain ke kan , tak kan la keje dia nak melayan kau je . Kang tak pasal-pasal rimas lak orang tu kan .


Ahaks , itula dia serba sedikit yang aku nak cite kat dalam blog nih , Takda la apa la sangat hanya sekadar pandangan aku yang tak seberapa je . Kalau ada yang tersalah dan silap mintak maaf okay .

8 comments:

ieqa said...

ok saya suka post kamoo yer!!!!hahahahahahhahah betol8888888888888 kenapalah susah sangat nak paham.cakap direct kejap lagi xbest plak kan huhuhu

nadeyra said...

Lame xdtg sini ziarah akak :)

.chocolatevanilla. said...

HAHAHA , Ohhh ika .
suka ye akhirnya ada org suka .
yes tak best ohh kalau direct je , hint tuh sonok :)

.chocolatevanilla. said...

hai nadeyra lama jugak tak ziarah kamu hehe

Anonymous said...

ngee~

saye pun slalu bagi hint gak , ahaks

ieqa said...

hahhahaha yeaahh post terbaek huhuhu

Anonymous said...

saya hint hint gak lah. laki leh men hint gak kan? hihi

.chocolatevanilla. said...

sapa awak ? ahahah !