CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 1, 2011

Mummy super hot star !


Uiii , selamat petang semua . Hush hushh bosann ohh petang nih , hahaha . Okay sebenarnya kan banyak je keje utk aku siapkan masa cuti nih but then aku pon tak tau apa lah masalah aku nih kan duk raban-raban buat benda mengarut , wuuu . Pastu siap ada msa nak jalan jalan then jumpa lak gambar nih , hahaha !


Wow , mummy superstar , hahaha . Hebat nya amik gambar dengan anak camni kan ? Haaa mampu? kalau kau hot stuff , cantik dan sebagainya je boleh amik gambar camni hahaha eh tak jugak semua org bole je amik gambar ngn anak kan hehe . Pastu otak aku yang merapu nih terus terbayang macam mana kalau aku dah ada anak naty ? Adakah aku dah tak macam sekarang , yela semakin keibuan . What keibuan ? haha ya ya jangan nak geli segala inilah yang kita akan tempuh semua ya wahai para gadis . Well , bukan nak mengatal atau apa . Honestly speaking , sekarang im going 22th , dan sekarang aku da semakin pikir apa yang aku nak jadi naty bila da grad , nak keje , nak ada kete , umah dan yang paling penting sebuah keluarga . Yes a Family . Memang la aku tak bersedia sekarang , tetapi aku dah memikirkan segala nya tentang perkara nih, walaupun sedikit takut dan cuak , yelah aku nih dah la perangai pon ada jugak senget senget kan apa nya nak jadi seorang ibu , tetapi aku percaya sifat keibuan itu akan terserlah dan datang dengan sendri nya wahh kemain kan hehe .

Tapi utk mencapai ke tahap sebegini , bukan la sesuatu yang senang dan mudah yer kawan kawan , tidak mungkin kita boleh menjadi seorang ibu dengan mudahnya seperti di mudah.com
kita kena melalui bnyak fasa iaitu antarnya fasa perkahwinan , Ouchhh perkahwinan . Besar nya topik kita kan ? HAHAHA . Well , aku pon bukan nya mahir sangat pasal benda nih semua . Tapi aku tahu nak kawen bukan nya senang sbb nya memerlukan perbelanjaan yang besar . Hummm dan perbelanjaan yang besar haruslah memerlukan kerjaya dan kewangan yang kukuh . Bagaimana pula utk ke tahap itu . Itulah dia persoalannya ? Huk huk , caranya kita kena la berdoa dan berusaha untuk mencapai ke arah tersebut supaya semua persoalan tadi dapat diselesaikan . Ngee , yes semua perkara itu tak semudah yang disangkakan , kita kena melalui beberapa fasa yang besar yer .

Aku percaya duit bukan la segalanya , namun sekarang segalanya memerlukan duit bukan ? Oleh itu , mengikut kebijaksanaan masing masing la dalam menguruskannya . Mungkin , keadaan dunia sekarang menjadikan orang menjadi lebih bersifat materialistik . Tapi kalau hanya dengan duit yang bersepah , melimpah ruah tetapi hidup tak bahagia tak bermakna jugak kan ? Tapi aku tak kata duit tu tak pnting , memang penting tapi aku percaya bukan semua orang memandang orang dengan wang ringgit , dan tak suma orang boleh dikaburi dengan wang ringgit . Aku lebih suka , kita berusaha utk mencapai kesenangan tersebut , aku tau cakap senanglah. Tapi kalau kita tak cakap macam mana kita nak buat , aku pon bukan la bagus pon , aku sedar diri , sebab tu la kita kena sama sama saling mengingatkan tak gitu ?

Pape pon comel anak angelina kan walau hanya anak angkat kan ? Takpa sekurang nya dia adalah membantu sedikit sebanyak kan . Tehee okay till here la daa :)


0 comments: