CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 19, 2011

Ohh february !

Baiklah , assalamualaikum semua ! Tehee lama gila kan aku tak update hahaha ! Baiklah , menjelang feb adalah bulan yang sangat busy utk aku, wah wahh its feb ye , ahaha dah nak habis dah pon bulan ni . Ramai orang suka bulan feb sbb konon-konon nya bulan yang penuh kasih sayang . haha yeke ? Bagi yang menyambut la , tapi aku tak sekadar suka tengok kad kad dengan bear bear yang banyak tu kalau jalan jalan kat mall hehe . Menawan je , tengok je mampu . haha then ramai kawan aku yang sambut besday bulan , btw HAPPY BESDAY la ye utk korang tehee <3


Hiks, baiklah . Bulan ni mmg busy sangat ye , dengan asemen, test dan sebagainya dan Projek dekat fakulti . Aku PP , aku pon tak tau nak kata apa hahaha. Aku cuba ye buat yang terbaik, memandangkan nih dah la kali pertama dan semua ahli unit aku perempuan kecuali sorang lelaki yang sangat la blur blur . Ishhh , frankly speaking , aku mmg tak reti sangat benda benda camni , tambah2 bahagian pengangkutan yang selalu nya lelaki yang pegang kan . So takpa lah aku amik dengan hati yang terbuka , mencuba setakat yang termampu dan girl power mampu melakukan nya . Btw , kalau tak mencapai apa yang diharapkan mintak maaf la banyak banyak ye . Hum hum camtu la malas nak komen banyak banyak , aku dalam proses belaja menerima dan buat la keje tuh kan , Yes itulah dia ! Kalau ada yang salah dan tak suka tegur tegur la ya .

Lepas tuh , asemen . Ohh yes , asemen aku sem ada dengan lec yang very detail dan renyah . Dua subjek lak tu dengan lec tersebut . Uiii rasa nak pengsan . Tapi takpa setiap sem mmg kita org salu dengan dia alhamdulilah tak menghampakan cuma tuh la banyak la keje nya sikit , bukan sikit mmg banyak , ingat lagi sem lepas macam mana keadaan nya , huru hara hidup kita org hahaha ~ agaknya sem nih camtu lah lagi kan . Analisis dan bahasa kanak kanak . Haaa susah asemen dia banyak nak kena buat . Sobs . Takpa kita cuba yang terbaik .

Okay pastu , bahasa Jawa . Oh my , hahaha ! Ini lagi lah , aku rasa nak nages je , tak silap aku ada test minggu depan uwaaa , kena la baca kan . Takut sangat nih , sbb nya nih kan bahasa luar mmg aku belum bjaya menguasai sepenuhnya la kan. Neves sangat rasa nya nih .

Then , presentation Bi . Okay , markah hari tuh tak memberangsangkan sbb aku neves okay . Aishhh , lec tu cakap projection suara aku da okay cuma aku neves , dan sbnarnya aku boleh je baca ikut notes tuh tayah hafal pon takpa hahaha ! Ish ish okay my bad , takpa terima teguran dengan harapan next time jangan buat lagi ye ain . Pastu aku kena siapkan lah slides seterusnya. waaaa banyak nih .

Next, hahaha . Morfologi . Uiii , nih lagi satu hahaha . Pening jugak nih , nak belaja pasal kata . ahahah nasib la Dr sudarsono tuh boleh berkrompomi kan , agak agak pasal asemen tuh boleh la ye , naty pape tak paham leh la tanya dia .

Ohh tak lupa Pragmatik, HAHAHA . Haaa minggu lepas baru je buat presentation . Aku dan farhah adalah pelakon nya . Ehemm . ahaha kelam kabut buat sehari sebelum . Mampu ? Mana tak nya kita org baru balik dari buat research mmg tak sempat la kan , dan semua ahli dalam group kami majorty pegi buat research tu haha . Ish ish , mmg tak sempat nak buat tapi alhamdulilah la ye . Harapnya markah pon cemerlang lah .

Perkara utama dalam bulan nih ialah pegi buat research atau field work. Alhamdulilah ini adalah pengalaman yang sangat berguna kalau nak sambung buat Master dan sebagainya. Alhamdulilah jugak sbb kita orang diberi peluang utk pergi ke sana , Seronok haha . Sapa sapa nak pegi honeymoon boleh la ye haha rasa suasana nature haa mmg sesuai sangat la tuh . Penglaman rapid shooting segala , sonok main air . Aku neves je bila lalu dekat jeram jeram tuh al maklum la tak pandai berenang hahaha ! Pastu pengalaman bersama team polis suma kan , termasuk jugak dengan polis yang gatal tu haha ish ish , ingat kat GF tau abg tak baik camtuh . Tehee , Haaa tak lupa juga abah angkat kita org hehe baik abah kami tuh . Siap leh kata aku nih leh masuk Polis wahahah , tak penah terlintas hehe , Tapi bila tengok Puan Lin tuh waaa smart ahh dia , gaya dia suma mmg bergaya mutu keunggulan lah . haha . Kita orang jugak da semakin rapat dengan lec dengan pak sudarsono dah kenal nama kita org , masa kat sana aku satu group dengan dia , haa siap leh panggil nama aku hehe best tak .

Okay itu je kot nak cerita haha , naty kalau free update lah ye. Semoga aku tabah menghadapi semua dugaan ye amin !

0 comments: