CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 29, 2010

Its over !

Teheee asalamualaikum semua , selamat malam . Berakhir la sudanya semuanya , tiada apa yang harus dikesali lagi, yang hanya adalah suatu lembaran baru yang harus ditempuhi kelak . Moganya gua bisa tabah nak menghadapi liku liku yang lagi hebat dan ligat nih . Aku rasa kalau hari hari kau nak sedih , sentap , nages segala . Boleh blah lah . Aku tanak jadi macam tuh penat . Tapi jangan risau , kalau aku tak okay pon aku tetap akan cakap okay , sbb itulah aku . Tayah paham aku sebab aku pon tak mengharapkan sesiapa untuk paham aku ngahaha kejam tak ayat ? HAHAHA .


Itulah realiti nya , aku hanya manusia biasa . Aku tak mampu jadi robot atau besi yang tiada perasaan . Walau macam mana pon , aku tetap manusia biasa . Aku tak mampu menolak hukum tuhan . Namun , aku tak kan berhenti untuk berubah menjadi yang lebih baik . Insyaallah . Tahun baru pon bakal menjelma . Takda apa yang istimewa di tahun baru , macam biasa masa akan berlalu pergi dan umur smakin meningkat . Im going 22th . Huk huk . Walaupun angka tak melambangkan apa apa . Umur hanya menunjukkan perbezaan dan perubahan fizikal je , dari segi pemikiran umur tak melambangkan apa sangat . Tapi ada yang cakap , yela mkin sebab dia da berumur so dia lebih banyak pengalaman . Betul aku akui mmg banyak pengalaman, tapi mungkin itu juga mengikut pendapat masing masing , aku tak menolak. Pada aku , sejauh mana kematangan kau dalam berfikir itu adalah yang di ambil kira . Harusnya aku kenalah ada sedikit peningkatan untuk diri aku sendri kan ? Iye itu la yang kena aku buat . Walau cam mana pon aku masih belajar nak memahami dan mengadapt makhluk di sekitar aku . haha .


Tahun depan nak belaja rajin rajin . Ala macam biasa lah azam setiap tahun tapi tak tahu tercapai ke tak . So far aku berbangga dengan pencapaian aku , aku akan buktikan aku juga mampu okay ? Tapi aku tak boleh nak puas hati dengan apa yang ada , sebaliknya kena la keje keras untuk mendapat yang lebih baik .
Tahun depan jugak , harapnya hati aku jadi lebih kental dan cekal dan tabah dan tak mudah cengeng segala . Susah nak buat yang nih , banyak kali cuba . Kalau jadi pon , aku akan jadi heartless itu terlampau pulak , aku tak tau nak control macam mana . Agak agak takda ke butang khas yang boleh slow down kan skit ? hahaha , tapi takda kan so kecewa sangat nih.


Hum hum , aku nak gembira . Pls pls tolong la kasi aku tuh , aku nak T-T .
Huk huk , okay la harapnya semua akan okay ;D .
Cuma satu je , air mata tolongla berhenti , aku dah letih nih . sob sob .
ngahahaha , baiklah saya mendoakan tahun baru ini adalah tahun yang lebih baik untuk kita semua . Teruskan lah dengan apa yang bakal kita lalui dengan sebaiknya . Segala apa yang terjadi pasti ada sebab musababnya . Selamat malam.

0 comments: