CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 9, 2009

haha di tag oleh nadia pula

  • Once you're been tagged you are supposed to write a note with 16 random things,facts,habits or goals about you
  • At then end choose 16 people to be tagged
  • You have to tag the person who tagged you
  • If i tagged its because i want to know more about you

hahaha terima kasih lah nadia nih mmg berita gembira bukan..hehehe baik mari kita mulakan sekarang haha cewah poyo jaa.

my nama nur ain bt ahmed nasir..berusia 19 tahun dan bakal mencecah usia 20 tahun pada bulan 5 ohh tak syoknya..dilahirkan dikota kinabalu sabah yaa aku anak sabahan huhu walau bagaimanapon hanya mnetap disana utk 4 tahun shj kmudian pulang kesemenanjung..boleh dikatakan aku dibesarkan di perak sbb aku membesar kat sana smpai umr 17 tahun ohh lama kan so life aku mmg kat sana dan juga ramai kawan kawan dekat sana..mendapat pendidikan awal kanak kanak di tadika islam dekat pekan baru..kemudian sekola rendah dekat sekolah rendah sultan abdul aziz lepas tuh sekolah menengah dekat sekolah menengah convent teluk intan..lepas spm pindah malacca kemudian amik f6 dekat sekolah menengah tinggi perempuan melaka..

i have 6 siblings ramai kan hahaha 3 perempuan dan 3 lelaki..dan aku adalah anak sulung..aku tau tanggungjawab aku besar hehe:) keturunan aku nih multi racial sikit sebab nenek sebelah ayah adalah cina dan datuk sebelah ayh pula adalah india muslim jadi aku adalah anak malaysia ngeee..proud to be malaysian okay..hobby aku dulu suka sgt main tennis sbb mase kat perak penah wakil sekolah dan daerah and then selalu main tennis waktu ptg dengan sahabat tersayang iaitu hazerin..tapi sekarang dah tak dapat main tennis sbb tak ada kawan lahh so hobby baru ialah suka berblogging,jalan jalan,makan makan,shopping and surf internet juga menonton tv dan juga suka sgt cari gaduh:)

aku ada ramai teman baik sebenarnya huhu masa dekat perak dan juga dekat malacca nih malah dekat social networking nih pon ada haaa..best tau ada ramai kawan..aku suka wat lawak then gelak gelak ngn kawan kawan sbb dapat kurang stress ohhh :P bahagia rasanya..and also i love making a new friend best best..sekarang nih aku baru lepas abis f6 so duduk rumah sampai dapat mana mana offer utk sambng blaja ayh aku tak bagi keje so aku duk rumah jadi baby setter dan bibik yg bertauliah okay hakhak..

dekat rumah aku selalu jugak marah marah adik aku sbb dorg tak dengar cakap aku dan selalu buat sepah pnat aku kemas tau huhhh..lepas tuh aku teringin nak jadi org pandai masak mcm mak aku aihh bila lah aku nak pndai masak nihh..so itulah dia serba sedikit pasal dri aku yaaa..

jadi i want to tagged :-

zaida,dora,anith,yana,chici,fatyn,nadeyra dan syamim.

0 comments: