CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 8, 2009

see di tagged oleh farhana


1. Bekas kekasih saya adalah
bekas kekasih haha alamak asal ada soalan cmnih..ex sy ialah zulhusni zahini..haha zeda jgn marah aku mrah kat soalan nihhh

2. Saya sedang mendengar
sy tengah dgr lagu anggun kat blog farhana nihh
3. Mungkin saya patut
mungkin sy patut jadi super duper rajin kot skunk nih rajin jugak tapi mungkin perlu dan harus jadi lebih rajin hehehe
4. Saya suka
sy suka muhd zharif bin abd razak hahaha jujur okay (:
5. Sahabat-sahabat baik saya:
.tyra.
.amoi.
.zaida.
.zharif.
dan ramai lagi.
6. Saya tak faham:
sy tak faham knape perangai sy plik ngn zaref lately nih haha
7. Saya kehilangan:
sy kehilangan barang barang peribadi sy dan sy sgt geram tahu!
8. Ramai yang kata:
ramai yg kata sy comel bagai tapi sy tak percaya haha tipu jaa kan kan sbb sy mmg tak comel langsung wakaka.
9. Makna nama saya:
nur ain makna nya ialah cahaya mata hehehe:)
10. Cinta itu adalah:
cinta itu adalah sesuatu yg indah dan manis namun kadang kadang memeningkan,rumit dan macam macam lagi gagaga
11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
manalah sy tau apa diorang buat sekarang nih sy bukan ahli nujum lahhh hahaha
12. Saya akan cuba:
sy akan cuba mjadi anak dan hamba allah swt yg solehah dan menjadi seorang yg berjaya di dunia dan juga akhirat
13. Ayat selamanya membawa maksud:
bermaksud selamanya cinta yang kekal abadi ialah cinta terhadap allah swt
14. Telefon bimbit saya:
nokia sabun
15. Bila saya terjaga dari tido:
dah pukul berapa nih aku belum solat subuh lagi!!
16. Saya paling meluat apabila:
melihat perempuan yg gedix gila babeng okay dan melihat org yg perasaan dia bagus huhhh
17. Pesta atau parti adalah:
tempat yang banyak orang dan bising
18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui adalah
mstilah kucing dan anak harimau dan juga anak singa dan juga hamster hehe
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya adalah:
mase umr 19 tahun sy rase ini adalah antara tahun yg terbaik bg sy haha
20. Hari ini:
hari ini hari khamis lahh wehh
21. Malam ini saya akan:
lepas buat tag nak tido lah ngantok kot
22. Esok pula saya akan:
mstilah bgun tido pastuh kemas rumah dan amik aiman dari sekolah
23. Saya betol2 inginkan:
kebahagiaan dan kejayaan di dunia dan juga akhirat
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
bila lahh nak hilang jerawat dan bekas jerawat nih tertekan wehh tapi kena sabar dan senyum selalu :D
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
pusat membeli belah
26. Makanan barat atau Jepun:
barat
27 Bilik yang terang atau gelap:
gelap
28. Makan segera adalah:
makanan yg sedap tapi kurang berkhasiat
29. Ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang:
"izat cepatlah akak nak guna laptop nihh"
30. Siapa yang anda nak tag:
.zaida dan fatyn.
okay tag sudah selesai haha haa finally!
:))

4 comments:

farhana said...

wahaa..ayooo sis tak solat subuh agi..
haha
psss tumpang ketawa jap eh
hehe :p

.chocolatevanilla. said...

hahah jgn lahh cmtuh.
solat tau tuh yg kelam kabut bgun wakakaka:)
okay sila sila gelak huhu

zxithe said...

ups...y aku tak psan entri ni eh dlu?
dh a month bru pasan..
for that 1st ans tu,aku tak mara pon cik ain..i understand. (peace)..ehee

well, byk gak mention nme aku eh..masih...
jasamu di kng..susah2 jek kan.. ehehhe..
smoge berkekalan ur frendship yok! caiyok..

.chocolatevanilla. said...

wakakaka
sengal sungguh kwan aku nih:P
haks.
lalala same goes to me okay