CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 9, 2009

urghh apakah..

ohhh aku suka sgt lahhh..xtau nak ckap cm mane betapa sukanya aku huahahha..tipu tipu hukhuk.baiklah jujur entri kali adalah khas ditujukan untuk jerawat jerawat tersayang yang menghinggap kat muka aku nihh terima kasih kalian kerana telah menceriakan hati beta nihh fuhhh..apakah??uwaaaa bila kalian suma nak pergi dari wajah sy nihh..dahh lama sy tunggu tapi kalian tetap ada kenapa syg kenapa?jawaplah pertanyaan ku ini..



okay jujur..aku berasa sedikit tertekan dengan kehadiran jerawat jerawat ini..haha tapi aku penah dengar kata orang jerawat ini pemanis muka hukhuk btulkah??tak taulah kan..namun disebalik kekecewaan yg aku alami aku cuba gagahi diri dan sentiasa berfikiran positif..ada hikmahnya jerawat syg nih bertenggek kay muka aku okay tak apa aku bersabar lahh walaupon kadang kadang kalian sememangnya mgugat kesabaran aku...aku tak tahu apa yg harus aku lakukan lagi pd kalian semua ini..sebenarnya apa yg kalian semua inginkan yaaa??



sebenarnya aku berasa sakit hati taktala melihat gmbar gambar aku iaitu last year krn muka aku dulu okayy jaa wehhh tapi sekarang tidak lagi seperti dulu..aku rendu muka aku yg dulu rendu sgt!!hehh maaf teremosi sekejap hohhh..namun apakan daya aku tidak mampu melakukan apa apa terhadap kalian krn kalian begitu degil sekali cisss...


tidak mengapa lah syg aku bersabar yaaa munkin allah sedang mengujiku..aku berdoa dan berharap semoga kalian lekas lahh pergi jauh dari wajah aku ini..kasihan lah pada dri ku ini wahai jerawat tersayang..aku tahu munkin disebabkan faktor hormon yg tidak begitu stabil sekarang ini namun sampai bilakah??

0 comments: