CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 1, 2009

happy birthday


well,,ahah i dont expect i will post this entry haha:) mmg xdisangka huhu.okay kmbali ke mood asal nk wish besday this girl.hoo,,dia adalah kwan alam siber aku.

actually kita org dah lame knal dsbbkan sebab2 peribadi yg kuat antara kami.mmg xsangka kami akn mjadi kawan.aku knal dia bukan mlalui social networking nih tapi mmg dah lame knal dia since aku still kat perak lagi,, aku knal dia pn ats sbb2 tertentu gak hakhak yg bialah mjadi rahsia ngeee:D

series i didnt expecting it at all.tapi tulah kan yg dikatekan jodoh kita org pon mjadi kawan.kite org xpnah jmpe langsung.hanye bersembang2 jer kat internet nih jer kan.bila aku kenangkan kmbali xsangka sungguh aku boleh kawan ngn dia huhu.sbbnya dlu aku mgaku aku xberapa suke dia atas sebab yg tertentu dan ditambah pula dengan mulut2 org kan tapi mase tulah dah lame kot 3 tahun lepas rasenya mase tuh aku pon blum matang lagi hahaha.

so hari ini ialah besday dia kan..dia sedey sbb katenya dia akan keseorangan bile dia myambut besay nya ker 20 nihh haha dah tua dah zeda :) tapi xlah u still have ur fren and of course me!

yaaa mmg persahabatan ini masih terlalu awl tuk di tafsirkn tapi series aku sronok kwan ngn dia sbb perngai dia mmg gila gila dan sgt sempoi..walaupon apa pn zeda aku mghargai persahabatan ini okay!aku mtk maaf tau kalau dlu aku xsuke kau yer hehe dlu jer skunk x dah.

  • so here i will like to wish u happy bithday..
  • semoga di panjangkan umur
  • semoga di murahkan rezeki
  • semoga mcapai kejayaan di dunia dan akhirat
  • tentang badai yg ngah mnimpa diri kau aku just harap ko kuat and tabah okay.aku tau kau mampu kan?ingat kumbang bukan seekor tau hehe:)
  • and of course i wish our friendship that we had made will be long lasting until forever yaa.

0 comments: