CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 22, 2009

harus diet dan diet

sedap ohh burger nih



ouhh waaa apa nihh??sedey dan kecewa hahaha..aku harus diet dan harus okay diulang lagi sekali harus dan wajib hakhak..sbbnya berat aku dahh naik huhu gagaga syok tak berat naik wehh??gilaa seyes tak syokk pheww :)
dlu berat aku dalam around 50 to 52 kg but now its going around 54 kg series berat mana bolehh kan hehhh naty suma seluar dan baju aku tak boleh pakai dahhh..aihh tapi skunk aku dah boleh pkai seluar dulu dulu yg aku tak boleh pakai muahahahah..dulu berat aku penah mencecah 48 kg haha series tak best kurus yg teramat pakai baju pon longgar jaa..


hukk dan zharif ialah org pertama yg tegur badan aku cm dah berisi skit kah kah kah huhh tak puas hati nihh hahaha..bila aku cakap kat mak aku yg aku dah gemuk mak selamba jaa cakap mak tengok biasa jaa huahahha..tapi honestly dari diri aku mmg cm dah naik sikit hooo..
lalala~aku banyak makan fast food kot skunk neh tulah pasal badan aku cm cpat jaa naik hahaha gilaa apa fast food adalah makanan yg sedap wehh even its unhealthy food uhh:P
apakan daya aku tak boleh nak control nafsu makan aku yg memuncak nihh hekkk.


yaa dan aku sememangnya dalam proses untuk menguruskan badan balik haha tapi aku tak naklah kurus sgt huahahah naty suar aku tak muat pulak sedang sedang jelah sudaaa.
ngehhh tapi series nak diet nih memerlukan kesabaran yg tinggi hahaha ialah mana tak nya mak aku asyik masak lauk yg sedap kot tergugat iman aku..baru aku tau susah nak diet..dulu masa badan aku chubby but then lepas spm badan aku kembali mengurus dan series aku langsung tak diet okay!huhu dan mkin jugak aku time aku masuk f6 badan aku terus mengurus haha tertekan kot dan less rest huu..


tapi laa nih dahh duk umah jaa makan tido mana tak nya badan naik kan..
nak exercise dah lahh macam malas jaa pastu tak ada kawan pulak tuh mmg ahh kan huhu cobaan cobaan hahaha..aku harap aku berjaya menguruskan badan aku nihh ngehhh:D


p/s : wish me luck ppl weuuu~


11 comments:

zxithe said...

hahhahah.. wei, berat nye ko..54?? pe kate ko bg aku 4 kg tu ha... heheheh..

aku lg r..turun lg...38 kot mggu lps aku timbang. adeh...tekanan sungguh ni kot..

ish3456....

Sherrrrrry said...

alah dearr mana gemoks pun lah
tp diet tue bleh , jgn smpai memudaratkan kesihatan taw.
aceceh ayat haha
;)

.chocolatevanilla. said...

hahaha.
bapak kurus kau zeda.
gila apa kau haha:P
aku nihh tahan ag ahh tapi kna trunkan gak nihh.
kau xrisau ker berat kau ringan sgt uhh

.chocolatevanilla. said...

hee nadya,
huhh haruslah diet,
naty xsyok nak pakai bju dahh:P
okat thanx dear:)

dzul fahmie said...

nak petua maintain badan x???
hehheheh

.chocolatevanilla. said...

nak lah dzul apa dia.
hahhaa

farhana said...

ohoo syg dpt tgok jer tak dpt makan burger tu..
weehee xD

zxithe said...

tak risau pon..
kekeke..
blasah jela pe nk jadik pon.

.chocolatevanilla. said...

farhana:haha lalala apakan daya gaa:P
zeda:hukk kau nihh mmg degil ohh
hahaa

Sherrrrrry said...

hoho.
kena pakai bju luas2 kan.
oke oke
setuju darl ;p

.chocolatevanilla. said...

hahah.
tulahh btk kne pk kan syg.
kalau bdan sudaa naik:P
hukk