CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 12, 2010

Enjoying my semester break .

Hello . Asalamualaikum eberibodi , hak hak . Apa yang aku duk cakap nih .Yes im finished my exam . Tapi habis exam dah tau result . Aihh tak menyeronokkan langsung , berani btol result tu terpampang dekat fakulti saya tanpa segan dan silu . Heww btw mmg aku tak tengok la sebab aku sudah berada di rumah tercinta so my beloved friend yang tengok kan , korang mampu time drive kawan call nak bgth result segala , haha aku sumpah gelabah gila aihh tapi alhamdulilah thanx bam . Ohh yeaa aku lupa aku ada tagged yang harus dilaksanakan tapi cop yer nanti saya buat hehe . Sekaranng ini ialah semester break aku untuk semester 3 , next year will be my 4th sem . Ouchh which mean dalam masa setahun setengah aku akan grad , insyaallah doakan saya ya !


Woahhh cepat sangat ni masa berlalu . Apa aku nak buat bila da grad nanti ? Keje ? aku tengok senior aku abang aswad gembira nya dia , umur dia baru 23rd but already have a gud job with a good payments too and also planning to buy his own house ,waaa nice one . Gaji riban-riban , pastu baik belanja junior dia makan segala . wah wah ain doakan semoga abg aswad naik pangkat and dpat gaji lagi banyak riban hehe bole belanja lagi . Abg aswad juga bekerja lansung do not related with what he had studied before , tapi pengalaman dia join projek membantu dia ngn karier dia skarang wow . Good job !


Dia pesan nanti belaja rajin-rajin , kalau nak sambung belaja lagi bagus huk huk . Tak pon cari keje yang bagus-bagus gaji riban-riban , keje ngan dia pon best haha , okay abg aswad nanti bole la ye :)

Hmmm , bosan nya kat rumah . Encik bapak dengan aiman n aleya pegi main bowling . Dorang ajak aku tadi tapi aku malas . Puan emak mahu pulang ke kl dah . Huuu , so aku nak buat apa kat rumah ni sepanjang 14 hari haha . Yes mari la kita kemas rumah , masak-masak ( kalau rajin ) lalala ~
Pastu kemas baju , beg segala . Yelah aku balik umh aku angkut semua barang aku deklat kolej, adalh dekat satu lori sampai tak muat kete aku , fuhhh .
Sampai ada orang kata, angkut barang satu floor , haha memang sentaapppp ~


So guys until here la ye . Hmmm btw saya mintak maaf kalau ada salah dan silap , mesti jemu . Tapi mintak maaf adalah satu perktaan yang mampu buat jantung kita sihat pheww ~





0 comments: