CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 7, 2010

Semua nih bukannya mudah faham ?


Eyt , selamat petang semua . Hmmm , seronoknya paper fonetik kesayangan dah hbis tapi next paper menanti , pls pray for me guys . Study dalam minggu orang lain turut memberi tekanan hebat dekat kita memang tak mudah , kau ingat aku cekal sangat nak hadapi semua ni ? Kau ingat aku gembira sangat nak kena marah ? Kan aku dah kata memang tak mudah untuk menghadapi semua ni . Iye aku tau la salah aku , dan memang semua nya salah aku . Tapi sampai bila ?


Fuh fuh fuh ain tenang , baiklah saya menerima ini sebagai suratan takdir . Saya memang tak mintak perkara ini terjadi . Saya akuinya mmg bukan mudah untuk melupakan segalanya , i admit it . Setelah bertahun-tahun kenal its end up with nothing . Tapi penah tak berfikir kenapa semuanya jadi macam ni ? Kenapa saya di katakan berubah , tak sedar diri semuanya saya lah.Well its ain again . Takpa saya terima , sebab mmg bukan suma orang akan suka kat kita . Cukup la sekadar mak ayah kita suka kat kita , itu adalah lebih baik thanx guys . Semalam saya tanya kawan baik saya cik nabila ," cik nab aku dah cuba elakkan semua ni, aku pon tak tau la wehh " , mungkin ini salah aku . dia jawab " non , benda nih semua dah memang takdir , walau kau cuba lari mana pon ia tetap datang kau tengok sendri , kau pon tak jangka akan jadi macam ni kan " . Hmmm , terus berfikir ada benarnya apa yang dia cakap .


Fine , its my bad . Salah saya , i admit that . Kadang-kadang saya terpikir kenapa jadi macam ni sedih . Mungkin Allah tau yang terbaik untuk kita. Sebab itu jadi macam nih , mungkin saya ni bukan yang terbaik untuk awak, saya tak mampu nak jadi sempurna macam yang awk nak . Iye kalau dlu boleh , sebab dlu saya masih berada di satu tahap yang tak sama dengan sekarang . Tapi sekarang saya sudah melalui fasa yang lain , dan awk tak dapat menerima saya seadanya saya sekarang . Takpa chemistry cannot be force . Saya mengikut perubahan di sekeliling saya . Mungkin saya tak macam orang lain , baik mengikut kata kan . Saya akuila saya ni banyak kekurangan nya . Tapi layak kah saya dihukum dengan begini sekali . Memang saya tak sempurna macam yang awak nak . Sorry .


Kalau kata melihat gambar umpama semua nya gembira , ada ke orang amik gambar dengan muka yang sangat tragis dan menyedihkan sangat . Lain la kalau awak hadir semasa kenduri arwah saya nanti , mungkin itu agak menyedihkan lah . Iye sekali lagi saya tak mampu jadi yang terbaik utk awak .Maafkan saya . Hisy tak mudah untuk melalui semua nih . Janganla di ungkit semua kesalahan saya . Sebab saya benar-benar takda niat nak lukakan perasaan sesiapa . salah saya , im so sorry .

Saya hanya ikhlas berkawan dengan suma kawan-kawan saya , bukan ada niat lain atau apa. Saya akan mendoakan yang terbaik untuk kita semua . Saya rela berkorban asal orang lain gembira , saya tak kisah . Asalkan kamu semua gembira sy juga akan turut rasa gembira , Itula adalah lebih manis daripada hanya saya yang gembira tetapi ada orang lain yang terasa hati . Takpa biar saya jer yang terasa hati . Walau macam mana pon , maaf sekali lagi sebab saya memang tak akan mampu untuk memuaskan hati smua pihak . Saya hanya manusia biasa yang tak akan lari dari membuat kesilapan . Terlalu banyak air mata yang telah dibazirkan . Tapi tetap macam nih .

Kalau still ada pihak yang menuding jari pada saya . Its okay . Saya nak buat macam mana . Saya hanya mampu mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki . Sesungguhnya yang baik hanya datang dari ALLAH swt dan yang buruk itu datangnya dari diri saya sendiri . Saya dah cuba yang terbaik tetapi saya masih tak berjaya . Buat yang masih percayakan saya , terima kasih utk sokongan korang , aku sayang korang semua okay ! Semoga awak gembira dengan pilihan hati awk, mungkin dia yang terbaik . Maafkan semua kesalahan saya . Terima kasih untuk segalanya .


Hidup msti ditruskan , dan saya akan buat yang terbaik utk parent saya .
Btw selamat ulang tahun yang ke 22 puan emak dan encik bapak , Im so happy for both of u . Thank you for everything , i love u guys !

0 comments: