CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 28, 2010

Sekuel si gadis

Ehem ehem berani aku nak adakan sekuel cerita yang aku reka nih , but then aku terbawak-bawak kucing nih sampai dalam mimpi makanya , aku haruslah ada kesinambungan cerita kucing nih haha



Baiklah , kucing . Memang tiada berperasaan , namun kucing lupa bahawa muka nya tidak berperasaan itulah telah mmbuatkan gadis berperasaan . Huh , bukan senang gadis nak melalui nya . Walaupun , mmg kucing nih agak luar biasanya sifatnya . Walaupun pada mulanya , ia hanya seekor kucing biasa , namun hakikatnya kucing mmg luar biasa . Kalau dulu si gadis mmg mempunyai jalan cerita hidupnya yang tersendri dan itulah yang membuatkan si gadis mempunyai pandangan hidup yang berbeza supaya gadis dapat meneruskan hidup nya lagi .
Semua ini mmg tidak dipinta oleh gadis supaya berlakunya hal ini , namun apakan daya gadis juga hanya manusia biasa . Lagi dilari lagi kucing mengejar untuk mendekati si gadis . Ini membuatkan gadis tetiba terpana akan kehadiran kucing , yela bukan nya nak kata tak cuba menjauhi tapi semakin dijauhi semakin dekat datangnya , hingga gadis merasakan adakah ini suratan takdir atau hanya kebetulan .
iklan jap ( aku rasa gadis nih pakai guna-guna nih haha ) .


Nak dijadikan cerita , setelah pemergian kucing, gadis ada menulis surat namun surat itu hanya lah sekadar untuk meluahkan perasaan . Ini kerana , si gadis telah menjumpai sesuatu yang begitu merobek hatinya dengan hebat sekali hinggakan gadis merasakan kenapa baru sekarang , kenapa tidak dari dulu lagi . Gadis teramat amatlah sedih , hati nya bagai telah retak mnunggu belah , ingin saja dia mnyuruh orang gamkan balik hatinya itu . Agar tidak bisa dia menanggung luka yang amat dalam itu . Surat itu sebenarnya hanyalah titik pembalasan atas apa yang telah di baca oleh si gadis , barangkali gadis juga dalam keadaan beremosi semasa menulisnya . Nak di jadikan cerita , aku rasa kucing nih mmg kucing istimewa ohh , dia rupanya ada kebolehan membaca . Pandai betol kucing nih . Aku rasa msti masa PMR dia dapat 6A dulu , huk huk sbb tuh dia pandai pastu dapat msuk asrama kucing lak , wahh cayala kucing . Kau mmg hebat kan . Woot woot



Maka nya , si kucing telah pon sentap , Perhhh mmg dia nih luar biasa . Sentap segala . Rupanya mmg btul la kucing sentap dengan gdis , sbb itulah dia melarikan diri, tapi kucing seharusnya tidak boleh buat bgtu . Itu sangat pentingkan dri kucing . Kau pgilah jumpa gadis pakai LC kau , haha . Okay tipu , kucing mana boleh bawakk moto , haaa kau cakap lah elok elok dengan gadis tuh , supaya dia faham akan keadaan kau sbnarnya . Tetapi ini tidak keadaan semakin teruk , masing masing dengan pegangan dan fahaman sendiri . Gadis telah mempunyai pengalaman hdup yang amat berbeza jadi seharusnya gadis mmg memerlukan masa dan ruang agar kesilapan tidak menjadi mliknya lagi . Hisy susah btol jadi gadis nih , kalau aku jadi gadis nih , aku bunuh semua orang AHAHAHA ! Erkk okay pengarang mengarut jap .


Huk huk , sedih sangat nih , si kucing meluahkan kepada si gadis begini bunyinya ' if tak suka , u are allowed to leave ' , Haa sentap tak ? Aku selaku pengarang yang bfikiran rasional pon sentap inikan pulak gadis kampung yang serba serbi kekurangan tuh , makanya berduka lara la si gadis . Air mata mula berjujuran bagaikan hujan yang turun dengan lebatnya sekali . Gadis sangkakan hujan di tengahri , rupanya langit yang mendung membawa taufan kartina untuk melanda. Kalau lah kucing tu faham yang gadis mula sayangkan kucing tuh, yela kan gadis dah berazam akan mengambil kucing sebagai haiwan peliharaan dia yang sah satu hari nanti . Yelah kena amik masa skit , nak pegi pusat kebajikan haiwan lagi , banyak bnda nak kena diuruskan . Tapi kucing harapnya bersabar lah . Sesungguhnya ALLAH mmberikan ganjaran yang hebat pada orang yang bersabar . Tapi ini kucing haha samala tuh .

Gadis sayangkan kucing nya itu . Tapi kucingnya itu seakan tidak memahami , agak agak kucing tuh nak pegi cari tuan lain ke haa ? Ehem ehem . Tapi kalau kucing da tanak gadis tuh jadi tuan dia nak buat cam mana , redha jelah . Itu kehendak kucing , gadis sememangnya tidak boleh memaksa , ini kerana masing masing punya kemahuan sendiri bukan ? Baiklah kucing , gadis sygkan awk . Gdis juga faham walau apa pun yang terjadi , dia telah cuba yang terbaik dan dia haruslah kuat untuk menempuhinya .



HAHA , okay ini sekuel sambungan cerita kucing aku ahaha . Grrr aku mmg gilakan kucing betol , agak agak bila nak ada kucing sendri nih . ahaha . Baiklah . mkin akan ada sambungan nya kelak . Happy reading cte dongeng aku nih :)

0 comments: