CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 16, 2010

Jum sembang-sembang haha !

Hello, salam semua , apa khabar ? baik . okay bertemu kita lagi dalam rancangan cik ain pot pet haha apakah yang aku sedang lakukan hehe . baiklah hari nih hari sabtu aku kat rumah hehe . Yer saya balik rumah nampaknya yer , setelah lama tak balik disebabkan saya nih busy mengalahkan PA perdana menteri haha . berani ada budak kata aku busy kalah PA perdana menteri berani btol! Baiklah , hari nih saya buat homework yang sepatutnya aku hantar semalam , tapi semalam aku gigih siapkan asemen sosiolinguistik aku , perhhh nak nanges aku rasa nak menyiapkan nya . sampai tertido , adui . Gilaa lahh minggu nih mmg minggu yang amat memenatkan aku . Dengan APK dengan AFC , adui banyak sangat nih . pheww nak pengsan dah aku rasa . Camnih la rasenya bila kau takda masa utk menguruskan dri pon haha eh yeke ? iye iye je kau ain.



Betol apa . seyes aku busy sangat , asemen tok sah cakap gilaa banyak . aduhaii okay tapi aku bukan nak bercakap pasal tuh . aku hari nih nak membuka satu topik yang lebih hebat yang lebih menarik . Haaaa cuba teka apa ? wahaha .Ahakss aku nak berkongsi cerita jea . Cita nih biasalah kan hal-hal kehidupan .Kita dalam membuat sesuatu perkara mestilah kita soal selidik dahulu apa yang berlaku sebenarnya berlaku kerana itu adalah lebih baik yer kwn-kwan,bukan apa bimbang naty bila kita dah tersalah faham pasti itu akan menimbulkan syak wasangka bila dah syak wsangka maka ia berdosa , haaa kan tak elok tuh .


Saya juga bukan insan yang baik hati mahupun warak tetapi aku sama-sama mengingatkan diri aku jugak . Kalau betol orang tuh sayangkan kita no matter how beautiful girl yang datang dekat dia pasti dia mampu untuk menolaknya kerana dia sayangkan GF dia kan . hoho , aku nih takda niat apa pon , mkin salah aku jugak lah kot tapi aku bukanla gatal , kalau aku gatal aku boleh buat lebih dari itu tapi aku tak nak sbb nak buat apa tak berkualiti benda tu suma lagha belaka . tapi aku series takda niat apa sbb benda yang terjadi satu ketika dulu telah pon menjadi lipatan sejarah dalam hdup aku . Dan aku mmg dah lupakan nya okay , aku mmg tak suka nak amik hak orang nak buat apa tak ingin aku . Namun tak bermakna kita nak bermusuh pulak kan , lagipon bukan aku yang buat salah kalau nak diungkit balik ceritanya kan . tapi takpa hal yang lepas jangan dikenang lagi . kita kena berfikiran luas . Kita buka minda kita yer kawan-kawan . Kita jangan sekatkan minda kita dengan perkara-perkara yang tak baik . Tak berfaedah pon . Aku tak marah pon malah aku mintak maaf lagi , sbb aku mmg suka mintak maaf walaupun bukan salah aku kan , tapi takpa lah yang penting kita tahu apa niat kita . Mulut orang mmg boleh cakap macam-macam tapi dalam macam-macam yang mereka cakap adakah mereka sedar dan tahu apa yang sedang mereka cakapkan ? Jadi apabila kita nak bercakap atau menulis sekalipon kita haruslah mengambil kira perasaan orang lain yer bimbang naty orang tuh terasa ke apa ke haaa kan tak baik tuh .Huhu cerita nih tak ditujukan untuk sesiapa . Namun hanya sekadar untuk ingatan buat semua dan juga diri aku, mana tau aku tiba-tiba camtuh kan mana lah nak tau , so harus lah berwaspada . Harap takda siapa terasa . Sebabnya aku pon tak terasa dengan mana-mana pihak , biasalah tu kan lumrah kehidupan aku sangat memahami kompromi jangan bimbang :))


Wahaha banyak pulak yang aku membebel kan , tapi aku rasa puas bila aku dah cakap .okay selamat malam suma .
psst ; pelik bila benda yang remeh temeh nih jadi isu , haha chill babe :)

0 comments: