CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 30, 2010

Okay Aku Sedih Gilaaa

Huks, hari nih dah ahad . Weekend nih family aku datang , pg holiday dekat Plaza Hotel .
Semalam jugak lah bola Piala Malaysia , aku mmg tak tengok la kn, huk huk mengharapkan orang lain je yang bgth aku meh huhu . N9 kaloh yo , sodih sangat tuh . Semalam jugak aku jalan-jalan dekat Ikea dengan family aku , aku okay jelah ngehh cool kan walaupun sedang menghadapi konflik hati but then kita kena lah cool alaa aku dah cekal menghadapinya .
( Elehh cekal ke ain).

Aku terasa sangat down series . Tak tipu nih , haha but cam biasalah aku selalu act like nothing happen . Well aku sangat pandai bab cover-cover nih , wahaha ! Ehem aku tak tau nak buat apa dengan apa yang aku rasa . Nak mintak pendapat tak tau dekat sapa , yelah cam orang rajin pulak nak dengar masalah aku kan . Lgipon bukan aku boleh luah kat sembarangan orang meh .Ahhh so berdiam diri jelah menanggung perasaan sumpah tak best ! Diam jelah , buat-buat happy sikit dan jangan diikutkan sangat perasaan tuh !

Dah lah orang semua dah habis anta asemen jap lagi aku nih haa ada lagi satu asemen yang masih belum dilaksanakan . Fonetik . Tuh lah ain kan kau yang nak amik jabatan nih maka kau haruslah bersedia untuk menghadapinya , ohh yes aku tau semua tuh . Ahh series susah sangat aku nak siapkan . Adui sekarang dahh masuk Stdy Week , ada orang balik kampung , ada orang stay je kat kolej nih haa contohnya cam aku , tapi afta stdy week aku balik lah .


Okay petang nih aku nak main tenis , mkin dengan cara nih aku boleh release tensen tapi ....
ahh mana raket aku ?? Grr neal pinjam tapi dia pulak takda ahhh lagi bertambah tensen aku , i want my racket back ! huk huk . Apa nak buat petang-petang nih tak kan nak study ahh memang lagi GILA lah aku naty . Exam dah nak dekat tapi aku tak rasa aku nak amik exam , cam mana nih ? Mcam mana nak kekalkan pointer macam sem lepas ? Huuu okay ketakutan mula menyelubungi diri ini :( Ohh tidak tidak , aku harus membuat anjakan paradigma . Ini dah saat-saat genting nih hoho --------------> Jum bertukar !


ZZZZZZZZ .. apa nih nak tido ke apa ni ? haha entah pape okay aku nak buat sesuatu yang berfaedah okay have a nice weekend ppl :)

Ohh sebelum terlupa . 27/10/2010
... HAPPY BIRTHDAY ....


Sorry dapat wish kat msg je , i busy settlekan asemen .
I doakan u all the best okay exam nih :)
Semoga kegembiraan sentiasa berpihak pada u .
Semoga dimurahkan rezeki.
Semoga dipanjangkan umur.
I mintak untuk segala kesalahan i pada u .
Pls take care okay !





0 comments: