CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 22, 2010

Soal selidik tapi tanya dulu itu lebih baik ~

Eyt , selamat malam semua . Hari nih aku dah cukup tido sbb nya siang tadi aku tido je setelah aku tido tak dapat untuk beberapa hari dah , mata aku sebijik cam mata panda dah okay . series tak tipu meh sobs . sampai pagi tadi aku terbangun lewat , aku tak sengaja kot mmg aku tak sedar . Waaa sedih sgt nih , banyak gilaa bnda yang kna buat asemen yang nak kena hantar , projek kat kolej , lega projek dah settle meh .
so aku dah free lepas nih tinggal dua asemen yang nak kena submit je .
Okay talking pasal orang yang nak selidik aku kan, haaa mmg la best kan ada orang amik tau pasal kau kan , tapi alangkah lebih baik kau tanya aku sbb nya tanya orang tuh , orang tuh lak tau pasal aku laa kan luar dalam . mereka tak tau sgt pon ,
pastu naty jadi cite ntah pape ntahh . lagi aku tak suka .

Ehem , tapi kiranya ada jugak orang nak amik tau pasal aku kan , hahaha lawak jugak rasenya .
aih aih jangan sampai salah sangka sudah , sbb nya naty bdosa maka lebih baik bertanya .
So, lebih baik tanya aku kan , tak salah pon aku takda nya nak marah meh ingat aku nih lak suka ke nak marah-marah , marah pada tempat nya saja , tapi kalau orang buat aku geram maka aku marah lah haha , tapi aku bukanla pemaraah orangnya ,


Akhir kata , bertanya lebih baik dari tuan badan sendri kan kan kan .

2 comments:

Mawe said...

x de soalan nak tanya... haha

.chocolatevanilla. said...

haha kau mmg !~