CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 14, 2010

hello, hello dan hello.

Wohoo hai semua.. apa khabar?? hik hik hik ngehh okay harinih hari rabu dahh,, dan masa umpamanya sgt mencemburui aku huhu..ahh sgt nak dok jeles je kejenya hahaha :)
aih aih aku nih dok mengejar masa yg sgt laju tuh fuh fuh tak terkejar aku rasenya wawawa
aku asek rasa mengantok jek ya Allah pls laaa jgn kasi aku mengantok mana la semangat belajar aku yg telah pergi nih uwaaa kasi balik cepat cepat!
aku nakk kasi la balik sob sob..kalau tak aku tak leh nak belajar huhu. ksian aaa dekat saya nih wink wink..

ohhh ye hari nih saya dapat panggilan daripada kwan baik saya
NUR ATHIRAH MAZLAN hum hum aku dapat kejutan apabila dia cakap opah da meninggal..da lama aku tak dapat jumpa opah katanya opah meninggal secara mengejut. marilah kita sedekah kan Al-Fatihah utk arwah semoga rohnya dicucuri rahmat. takziah buat kwan baik aku tuh semoga kau tabah ye sayang..kau kena kuat utk hadapi semua ini i always here for u okay my dear..

ohh semalam postmortem prospek..perhh lama gila la kan meeting nya aku pon tak pham aku da mngantok gila nih..nanab berry siap tdo lagi haha..aku ngn irma kat belakang dah meracau sbb lama sgt smpai hampir kul 12 kan lama tuh huishhh..
tapi takpa sebab lepas tuh kami dijamu dengan Domino's Pizza hahaha 20 kotak tuan pengarah beli huhh memang tak larat nak makan la kan.. sgt banyak kot huhu..kenyang aku semalam hehe thanx to semua laa yang telah menjayakan PROSPEK. aku syg dengan prospek walaupun gerak kerja dia agak berat dan pahit tapi sebenarnya seronok apabila menjalankan seminar ini dan projek ini merupakan satu satunya projek yang mengambil tempoh masa yang pling lama dijalankan iaitu dari sem 1 dan berakhirnya pada sem 2 nih..dan fasa 2 yang akan dijalankan pada bulan mei ini dekat Sabah best best hehe:))

ngeh ngehh..
ohh yeaa exam final ku semakin menghampiri..rase nk pengsan nak pitam semua pon ada..rasa berdebar-debar umpama ada org mengungkapkan kata cinta atau dia admire kita tapi tak bgth kat kita hehe winkk :P haaa macam tuh la rasenya nak exam nih hehe.
ahh ain poyo pulak kauu..wuuu exam ohh exam akhirnya kau menjelma lagi sayang.

kau tahu aku sgt rindukan kau..tapi kalau kau tak muncul pon bgus juga tapi jgn risau aku ttp syg dekat kau lalala..yeahh semnagt belajar ku pls come pls i need u baby :D
knapa tak nak dtg dekat saya..saya sgt rindukan kamu..kamu da lupa saat kita slalu bersama-sama dulu kan??
tak kan awk da lupa..kini awk tinggalkan saya sendirian saat saya perlukan awk nih..
pls come to me hehe..

yeahh jadi saya nak belajar nih..cepat cepat ho yeahh..
selamat memasuki mode peperiksaan.
saya mendoakan semoga kwan saya berjaya mendapat keputusan cemerlang okay :)
love u all lalala.
okay daaa~

0 comments: