CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 14, 2010

perempuan oh perempuan


tetiba nak upload pic sendri haha
ahh biarlah aku pon perempuan jugak
knp nmpk gemok?
ke mmg gemok? haha





woot cantik betul dia nih aihh
aku suka haha

haha okay tetiba aku rasa nak post pasal benda alah nih..perempuan?? ada apa dengan perempuan..huh boleh tnya pulak kan. ada mcm mcm la wei.huhu. okay aku hanya nak menyingkap persepsi orang je iaitu cantik itu dipandang dari sudut apa??

ada orang kata :-
kalau kurus itu cantik

kalau badan berisi pon comel apa

kalau tinggi itu cantik

ada yg kata kalau kecik tuh comel jek

ada jugak yang kata kalau kulit putih tuh cantik

habis kalau kulit gelap tak cantik??

ahh bagi aku hitam manis cantik apa

hitam tu kan menawan

ada yg kata mata besar lawa..aku suka mata heliza
tp kalau org lain buat aku rasa tak lawa pn

ada jugak kata mata sepet lawa

ada yg kata bibir tebal cantik

ada yg kata bbir nipis cantik

sekarang lagi yg terbaru kalau bijak itu cantik!

haa kan menarik tuh


jadi terlalu banyak definisi cantik tuh..kita sendiri yang menilainya bukan..setiap orang adalah penilaian dia sendiri lalalala..hak masing-masing bukan?? ahaks..aku suka jea tgok perempuan cantik huhu tapi tak bermakna aku LESBIAN okay harap maklum!
aku msih suka kan lelaki..bila aku tgok perepmpuan cantik aku akan puji dorang sbb dorang cantik..suka ohh tgok dorang..lepas tu cakap kalau aa aku cantik cam dorang hahaha
ehh takdala kita kena bersyukur dengan apa yg ada pada kita okay.

ALLAH maha besar dia telah menciptakan yg terbaik utk umatnya..yang penting sekali hati kita.
kalau lawa cm mana pon tapi perangai cm apa..tak mau jugak. so inner beauty jugak penting okay. jgn hanya menilai pada kecantikan luaran semata tapi kalau dapat its credit to you :)
hehe

bak kata Vijau Kumar a.k.a alec haha lelaki tak memandang pada kecantikan semata mreka memnadang sesuatu yang lain pada seseorang perempuan tuh. ngeh ngeh iaitu HATI huhu pendapat beliau lah haha~ jadi kepada perempuan di luar sana yakin lah bahawa anda semua cantik okay be confident! you are beautiful no matter what u are :))
yakinla pada diri sendiri..sentiasa berasa yang diri kita cantik apa?? tapi jgnlah bongkak pulak naty jadi lain huhu dan kita jgn ada rasa dengki dan iri hati kat orang lain.
perasaan ini biasalah dalam kalangan mnusia kan tapi kalau boleh elakkan..kalau nampk perempuan cantik dalam hati kita kagum dengan kecantikan mereka hehehe..

Jadi,, semoga kita menjadi cantik luar dan dalam yea :DD




0 comments: