CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 18, 2010

Romantik? Gitar?

hye :))
Semalam tengah kami kusyuk belajar. walaupun ada orang tu kata kami nih nak jadik kongkang ke apa belaja main-main.
cis ingat kami nih kongkang ke. kami nih manusia okay. manusia yang comel-comel lagi pulak tuh.
berani samakan kami dengan kongkang huhh. grrr

Baiklah. sambung balik haha. emosi sekejap. yer sedang kami kusyuk belaja dalam jam 2 pagi cm tuh tibe-tiba kami dikejutkan ada orang dalam bilik music.
and dia adalah seorang daripada kawan kami.
apa yang dia buat dalam bilik music dengan seorang perempuan? jam 2 pagi?

Oh oh oh.dia sedang menyanyikan sebuah lagu untuk perempuan itu.
ouchh so sweet romantik gilaaa wuuu..
saya nak jugak macam tuh ada orang buat lagu untk saya dan kemudian nyanyikan utk saya
jgn risau saya tak kisah pun kalau suara kamu tak sedap hahahah.
yang penting itu akan buat saya terharu.

Tiba-tiba hujan. waaaa bertambah romantik.
hahaha.
mereka nampak kami melihat mereka. kemudian mereka tersipu-sipu malu.
aww.
sumpah sweet.

Saya nak jugak
ada request nih sapa pandai main gitar? dan buat lagu?
buat lah utk saya hehehe. huhuhu. hohoho . ahaks.
:D

2 comments:

cikgu abbam said...

he2.....ko pn layan blog gak ke......

.chocolatevanilla. said...

hhaha yer.
layan laa.
lalala
;))