CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 15, 2010

selamat petang ~.~

hoho.. hari nih bangun je mata sembap haha sebabnya semalam tdo lambat gila stdy stdy..
ahaks ouchh haha.. semalam seyes tak rase mengantok sangat sebabnya aku pegi minum nescafe hasilnya memang aku tak mengantok pon!
wuuu.. boleh bersengkang mata wei cayalah nescafe i love u so much muaxx..
so sekarang rajin gila aku nak update blog hehe..padahal sekarang kan tengah stdy week. hoho.
yeahh semalam kami stdy group kat bwah mula-mula kat DS fuhh sgt la panas jadi kami bertukar ke bilik seminar memandangkan budak balai dah habis meeting.


kenapa kami tukar ke sana?? sebabnya sejuk ada air-con hehe so best la skit kan haha
lepas si vijay tuh merepek nak pkai inai la suma ahh kami suma layankan je huhu..
nak sgt pakai kan so pkai laa.. yg si muncit saralan lak duk mengadap pc jek apa ntah di buatnya stdy la kot katanya dia menulis semula apa yang dibaca.. irma pulak stdy la kan hehe.. nanab berry pon sama gak stdy tapi jap lagi lagho kejap haha release tensen. so aku pn stdy gak la kan.. :))


lepas tuh kat ds ada disediakan air ngn biskut masa stdy week.. aku n irma da bosan nih so kami pegilah amik biskut n air teh tuh..perhh rupanya biskut dia sedap gila kot biskut coklat..
aku apa lagi dengan perasaan yang tamak haloba amik lah banyak banyak maklum laa si vijay tuh makan banyak haha nafsu buaya hehe.. lepas tuh msuk bilik seminar nanab berry n vijay mengadakan sesi bergambar lak ahh mana aci aku n irma nak jugak. huu yang tak bestnya si vijay amik gambar kita org ntah pape lepas tuh dorang gelak gila gila kat kita orang sengal!

so, kami menempek la sekali.. terus jadi gila malam tu hahaha.
sumpah vijay dah cm org gilaa lepas tuh bleh buat pose geli mat mat mat..uh rejoice gagaga
sengal punya vijay kumar huh :P
aku ngan nanab berry da gelak guling guling dah..
bukan apa sebab memang sebijik cam geli mat haha.. vijay vijay..
lepas tuh siap gila kuasa pulak..katanya lepas si abg balik kg kuasa secara automatik jatuh kat tgn beliau so kami suma kena dgr cakap dia haha.
kan gila kuasa tuh. hoho.

.
.
.
.
.
.
.
so si abg tuh dah balik kg dapatlah beliau jumpa family tersayang dengan orang tersayang haha
ehem ehem kan :))

jadi mode bertukar
uh STUDY.

:DD

0 comments: