CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 10, 2010

tertinggal,ditinggal atau meninggal?

okay astaga suda lama tidak mengupdate blog da bersawang-sawang dah.fuhh ssh oh nak bersihkan balik. lihat betapa busy nya aku kat tempat nih. aih aih apa nak jadi nih??
ain ain ain. cepatlah berubah..
baiklah masa semakin tenat?? mggu depan da stdy week. umpamanya buku-buku da menyeru nama tuan nya supaya kembali berbakti kepada beliau.. apa nak buat?
tuan dia terlalu sibuk dengan masalah-masalah negara yg tak pernah nak slesai..

mggu nih merupakan mggu yg sgt teruk bagik aku.. bak kata org asek dirundum malang.. dulu ada sorang kawan aku dia kata mmg dia bernasib malang lepas satu satu bnda mnimpa.. so aku selaku kwan yg baik what do u expect i will say to him kan??
mstilah aku memberikan kata-kata semangat kat dia. ksian kat dia uh.
tapi sekarang turn aku pulak yg kena. fuhh sgt mncabar iman aku.. ohh baru aku tau cm mana rasanya bila da kena kat batang hidung sendri. nasihat org senangla bila diri sndri menimpa nak nsihat diri sendri pon da tak tahu.

okay takpa.
aku mmg dirundum nasib malang. nak salahkan siapa bila kau yg nak masuk belaja kat sini.
huhh?? jap jap tak salah sbb aku dtg nak menuntut ilmu bukan apa kan..
takpa lahh.. okay fine..
mkin ALLAH nak menguji aku kan..
ohh disaster sungguh apa yang berlaku kat aku sekarang nih..
apa nak buat? menanges? teriak? semua pon dah..
so nak buat apa lagi skunk nih... huhuhu..
skunk.. marilah kita stdy kan dengan harapan semua paper dapat score dengan jayanya.
tapi bila balik jawab exam sedih sedih sebab tak dapat jwab..apa yg nak scorenya??

ditinggalkan? apa mksdnya? mnurut kamus dewan bahasa haha eh eh ingat ini penulisan ke hehe.. yer tertinggal, ditinggal dan meninggal?
hoo semuanya worst.. takpa ain teruskan belaja dan belaja.
complicated sungguh kan hidup ini.. bila kadang2 kau kena belaja hidup sorang..
sedih bila kadang2 kawan semua balik umah tinggal kau sorg kat 4th nih haaa.
sedih lagi bila kau tengah nazak credit nak call mak tapi tak dapat sebab kedai bai kat bwah tutup pulak perlukah semua ini?

lagi nasib malang bila tiba-tiba kau nanges sebab ingat rumah.
malang lagi bila ingat tapi tak dapat nak call sbb takda credit.
wuuuu :(

aih aih penuh sungguh rungutan dan bebelan. habis dah itu yg kita rasa kan kan..
rasa sedih lagi apabila duduk ditempat yg penuh dengan birokrasi yg mcm2 uhh.
lagi tekanan menimpa bertubi tubi umpama aku ditimpa pokok yang tumbang sehingga hampir tak dapat bernafas..
satu demi satu menimpa tapi aku diamkan saja.
lagi sedih bila org kata ' aku nih asek kecewa je'
haha habis da nak kecewa nak buat cm mana.. kecewa tetap kecewa..
baiklah.

'Baiklah aku tak mahu kecewa dah'

jadi teruskan lah bersuka ria.. kepada yang nak mengutuk saya tuh haaa teruskan lah.
teruskan sy mmg tak kisah.. malah lebih suka pulak tuh semoga ALLAH merahmati kamu.
okay~

doakan aku supaya cepat sembuh.
cepat cepat.
i need a spirit.
i need a motivation.
i need energy.
i need everything~
i need u mum.
:((


0 comments: