CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 26, 2010

stress yang semakin menebal.

happy besday baby i love you muax !


Hai asalamualaikum.. lerr hari nih paper JXEA 1102 huuu aku tak cukup masa lah kan..aihh apa lah semua nih tertekan gilaa. Okay nampaknya semua orang sgt sgt stress dengan exam nih muka semua ketat hahaha ! tuh la kan nak buat cm mana kan dugaan hidup meh.
Dah ler masa exam linguistik pon ahh aku cuak jgak adui takut sangat nih shaner ekk !
:((

Waaa aku pulak nampaknya da beberapa hari tak cukup tido.. penat sgt dan mengantok juga. so tinggal lagi 2 paper jek. lepas u cuti. tapi aku bukan cuti pon. kemudian pemergian senior pulak. aih aih banyak sgt nak harungi nih. aduhai YA ALLAH beri aku kekuatan untuk mengharungi semua ini. takut dan stress dengan exam aih kalau la aku stdy dari awal-awal lagi kan haha.
okay dah jangan menyesal dengan apa yang dah berlaku. tapi kalau nak mnyesal tak dapat apa pon yang aku dapat hanyalah suatu penyesalan jek

Sepanjang aku tak cukup tdo, banyak gila benda yang berlegar-legar kat kepala aku nih. aih berlegar? ingat alien ke berlegar-legar kat angkasa hehe. tapi betul lah banyak sgt pekara yang di pikirkan. tak tahu nak buat apa? just wait and see je la kot. ohh ye ye semalam hari jadi adik ku aleya meh ohh dia suda berumur 3 tahun !
Gaa sangat rindu dia hahaha. mesti dia skunk tgah bising-bising kat umah dengan mulut dia yang cam bertih jagung tuh hehe.

Harituh mak call. tanya bila balik? waaa kan aku ada paper hari nih so tak dapat nak balik. sedih sob sobb :(
tapi insyaallah aku nak balik minggu nih dengan cosmate aku hihi ~
yes sila laa bawak aku balik umah ye bam hehe :))
so, next paper hari jumaat. semoga aku teguh untuk menjalani hari-hari yang sangat mencabar nih. ehh lupa lak. aku kesian kat kawan-kawan aku yang aktif tapi tak dapat stay kolej atas reason yang merapu je adehh kesian kat korang . sengal sungguh laa !

nak belajar rajin-rajin nih aku taknak jadi kongkang haha.
hehoo :))

tapi kalau jadi kongkang yang comel boleh tak? wahahah ~ okay nak tido lah ngantok sgt nih.
haha bape hari dah tak tdo huahahah babai !

0 comments: