CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 30, 2010

home sweet home

Selamat pagi semua. okay hari nih sgt indah begitu pagi sekali haha bangun awal sgt nih !
sbb nya aku da tadik tdo awal. ohh semalam sampai rumah jugak thanx tak terhingga kat farhah dan adiknya kerana sudi anta aku nih kat bukit jalil. kalau tak mesti aku da meraung dahh. itu pon dah nages kalau tak pat balik. maklumlah duk kat ngeri orang. kl pulak tuh. sebatang kara, takda sapa. sedih sgt laa. sob sob. lagi sedih kalau tak pat balik bila dgr suara mak cakap takpa laa kalau tak pat balik. naty kamu sesat lagi susah sapa pulak nak tolong. ayah aku pulak takda outstation wuuu. tapi aku pon mmg da tekad nak balik mggu nih ! so balik walau apa cara juak pon. aku memang tak reti sgt kl nih. aku dari dulu mmg agak bergantung. aku tak reti nak naik bus ke apa nih, bukan nak kata aku manja. tapi aku dari dulu kalau g mana mak ayah anta tak pon g guna transpot sndri. so naik train pon bukan pndai sgt mmg kampung kan aku? huhu aku nih satu mmg agak penakut ! lagi-lagi kat kl. aku dulu cukup tak suka g pudu tuh. aku sgt rasa tak secure. rasa setiap yang memandang tu cm nak makan aku. huuu takut. tapi skrang aku belajar. tak bleh nak mengharapkan orang. kau kena buat sendri. so aku pon tekad buat sendri walau ada yang tak percaya tapi itulah yang aku buat and aku mmg takda pilihan.


Oh result HE da keluar. boleh tak cm tuh? aku tak habis exam tapi dah kuar result pulak . hum aku takut sgt nih dengan paper yang lain. oh tidakkk.. kuatkan semangat aku ini ! itulah yang terbaik ouhh. Ngehhh humm boleh tak nak cakap. hum semalam sedih gila bila ingat tak dapat balik. lepas ada pulak yang marah-marah. what do u expect? mstilah sedih kan aku memerlukan jalan penyelesaian bukan nya memarah pulak. ntahlah sakit pale ohh. aku balik nih nanab berry mesti sedih kn. jangan cmtuh awak. sabar yea. awak kena belajar. ohh yea saya da lama tak nampk sorang kwan baik aku nih. hum dia asek megurungkan diri jea. aku doakan yang terbaik ye utk kau ! maafkan aku kalau aku ada buat salah ke apa. aku tak tahu knapa kau menyndri skarang nih. aku nak tnya tapi aku takut. takut naty kau tak slesa tapi kalau kau perlukan kwan utk bercakap i always there for u. aku sayang kau sgt irma !

Yes, okay berbicara pasal apa yea. aku nak cite nih. actually aku bukanla suka sgt nak nages sgt depan public nih. series tak suka.tapi kalau dah sampai satu tahap yang buatkan aku rasa sgt sedih tertekan dan sebagainya dan dengan kuasa apa ntah ia mampu meruntum hati aku lalu membuatkan air mata aku mengalir tanpa disedari. yes aku memang kuat cengeng. dari kcik lagi. suka merajuk. kalau mak ayh tegur skit nages. apa skit nges. suma nak nanges ! so sikap itu aku terbawa-bawa smpi kat U. ada orang marah skit aku msti terasa. aihh susahkan cmnih?
so sekarang aku telah merasakan aku kena mengawal emosi aku supaya tidak nampk lemah.
jadi kalau apa pon berlaku haruslah aku menjadi lebih kental termasuklah dengan perpisahan atau apa jua sekali pon bukan? haruslah tabah menghadapi.


Sekarang. kami kawan yang selalu bersama tuh. dah jarang bersama. hum ntahlah adakah juga tidak serapat dulu? tak tahu siapa yang akan jawab persoalan itu? tak tahulah biarlah masa menentukan semua nya. :((
Lepas naty ada pulak orang kata saya hanya mementingkan kawan. tidak kah anda faham bahawa disini hanya ada kawan bersama saya. keluarga saya jauh. yang saya ada hanyalah kwan. mereka la tempat saya bergantung. kalau saya tdak punya kawan. kalau saya mati naty sapa yang tlg inform orang lain. jadi lebih kurang cmtuhla konsepnya kn.


Sekarang juga aku belajar taknak terlalu mengikut perasaan yang terlampau tuh. maksudnya jngan dilayankan sgt. ikut rasa binasa ikutkan hati mati ! haa mcm tu la yer.

Okay bersambung kembali. post ini telah disimpan dulu sebab aku g kuar ngn mak aku haha, g shopping. banyak sangat sale nya tuh haha baby berry sila sila dan sila jeles ! :))
wohh pnat sgt nih ! mengantok uhh. huhuhu. oh yer paper lepas aku ada belajar pasal budaya ekspresif . budaya ekspresif ialah satu bentuk pengluahan persaan melalui pelbagai media seperti drama, nyanyian, tarian, pantun, syair dan sebagainya. ini sebagai medium untuk meluahkan perasaan kita. apa yang kita lakukaan itu mempunyai perlambangan nya yang tersendiri. oleh itu, sekarang nih aku melihat blog juga sebagai satu tmpat pengluahan perasaan.

Aku rasa aku dah jatuh hati kat seseorang !

Buat baby berry, sila jangan sedih semasa ketiadaan saya haaa. abg kan ada. hehe kamu bacalah buku hahaha. naty saya balik yer muaahhahaha sayang kamu okay!







1 comments:

zxithe said...

slam ain. been long time dint cntct u. btw, jus wanna wish u hipi belated bday (if im not mistaken) haha. konfius 17 or 16 mei. sory. heheh..

wish u all the best tis year n 4ever.slmt maju jy, tc!