CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 1, 2010

Akhirnya ..

Ahaks . ohh yes Selamat Petang semua . ohh lama sangat-sangat tidak mengupdate blog nih . Perghh agak-agak cm dah bersarang habis kot haha !
Setelah sekian lamanya tidak update blog kan macam-macam lah perkara telah terjadi dari mula MHS sampailah sudah habis MHS sampai juga dah habis MKB . Phew penatnya pon tak habis lagi nih meh huhu . Kalau nak cite pon gila banyak sgt dah tak tahu nak cite cm mana . Oh yer terlupa program HATI kat fakulti pon dah settle jugak haha ! kalau nk cite pengalaman masa jadi PM mmg best gila terbaik lah walaupun untuk mengharungi sebelum jadi PM mmg bnyak gila la cabaran dan dugaan sampai aku rase give up suda . Tapi pengalaman yang manis itu banyak sekali mmg best lah . Sepanjang gerak kerja tak balik umah balik pon kejap-kejap jea kan tapi mmg terbaik lah mcm-mcm perkara yang aku belajar . Kena saman lah apa lah haha prank orang haha best sgt !

Masa nak MHS (Minggu Haluansiswa) haha semua cuak gila aku lagi la cuak cm mana agak-agaknya aku nak menguruskan budak-budak junior nih kan lagi pulak kita org suma pm junior kot suma satu batch ada sorang jea senior tuh pon bukan dari kalangan PM dulu kan . kira aku bangga sbb kami berjaya menempuhinya ohh . Kira alhamdulilah berjaya jugak kami lakukannya meh haha walaupn masa kami MHS kami kena kuaratin sbb H1N1 sekarang kami pulak kena bawak junior kat luar pg fakulti , DTC suma huhu mmg penat habis dengan tak cukup tdo bagai .Tapi best la aku dapat knal PM dri kolej lain suma kan . hahah !
Junior pon okay lah jugak haha , yang tak okay pon ada jugak hoho tapi biasalah kan . Tapi yang paling best tuh buat cheers kat DTC haha mmg havoc sgt la kn sbb masa nih la kau nak buat ngn semngat jerit-jerit suma haha . Agak-agak PM yang hilang kawalan bukannya junior kan hahaha :D

Memang penat tak terhingga la kan aku nih haa . Tido bape jam sehari barangkali mata sememangnya dah mata cm panda sudaa . haha . Nih dah msuk sem baru pon aku masih lagi agak terkapai-kapai sebab busy sgt meh ! haha .
Maka dengan itu aku haruslah bukan mata dan juga berpijak pada bumi yang nyata tambahan lagi aku dah memilih jabatan ataupun majoring aha go LINGUISTIK go !
hahaha . Hari nih penat gila aku tido jer asemen pon tak siap lagi . Penat pon tak hilang lagi kan tuh yang cover semua penatnya hahaha :)
Agak-agak bila la aku nak siapkan asemen aku nih ? huhu

Haa yer aku sem nih duduk flat meh dekat 4th nih huhu bersama 10 orang lagi housemate kesayanganku . Perhh mmg terbaik dari ladang lah kan hahaha ! bersama mengharungi kesusahan demi penghuni 4th yang lain maka kami dah lah yang berkorban . Bersama juga mengharungi ketiadaan air sampai pg clss orang buli aku kata tak mandi cis ! Geram betul . hoho :)

Oh yes aku lapar nih hahaha . Mlas gila nak trun makan nih . Nk balik rumah tapi asik busy jea memanjang cm mana nak baliknya aduiii . Geram betul lah lagi seminggu nak puase dah huhu kejap jea kan masa berlalu huhu . Risau pulak rasenya haha . Alamak sok dengar kata takda air lagi haha perhh mmg seronok kot kena la tadah air kan haha
okay la naty update lagi yer ting tong *
:))

0 comments: