CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 26, 2010

Belajar Untuk Menerima Segalanya .

Ehem , aku hari nih dah hari khamis, lama juak aku tidak mengupdate blog .
Ini kerana , kesibukan aku menghalang aku untuk terus bermanja dengan blog tercinta ini , nak buat cam mana terima jelah . Hari ini aku berjaya menyiapkan asemen sosiolinguistik cuma adalah lagi skit aku nak buat kan , aku berjaya siap setelah tidak tido semalaman haha hasilnya pastilah eye bag atau mata panda yang menawan itu hum hum . Okay kata-kata semangat hari ni kita kena belajar untuk menerima walau sakit, luka, sedih atau apa saja la yang seangkatan dengannya , kita kena TERIMA . faham ?
Maka, hari ni terjawab lah segala persoalan yang bermain dibenak fikiran haha .
okay ain CHILL saya dalam keadaan yang baik .

Sebenarnya, tak tahu nak kata perasaan yang bermain di hati aku sekarang nih , haha adalah cam-cam kot . Entahlah susah nak digambarkan .
Hidup saya semakin busy , asemen semakin membuak-buak tapi tak tau nak buat , hisy dahh 3 sem hidup di UM nih masih tak reti nak buat asemen , haha bukan nih sebab lama cuti aku pon dah lama cuti stdy . Ait ain adakah kau masih lagi dalam arena percutian sedangkan sudah 7 minggu kuliah hushh . atau fikiran kau bukan lagi di sini sebaliknya telah pon berada di rumah tercinta bersama keluarga tersayang ! aih aih come on ain sayangilah diri anda <3>


aku pon pening haa , keliru barangkali haha .
aihh tak tahu nak cakap apa sangat , sebab dalam kepala otak fikir sok aku kena anta asemen haha , baiklah COOL .
Okay laa mood mnulis kurang ada pada hari ini , sebab masih dalam mood terkejut okay takpa naty aku citelah apa yang patut .
hew BYE semua .
SELAMAT BERBUKA !

1 comments:

@kamato said...

hidup mmg begitu