CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 17, 2010

Lemah Longlai

Hoho , Selamat Petang semua , jam menunjukkan sekarang ialah 5.47 petang agak-agak sikit lagi boleh lah buka , bukan sikit lagi tu skarang kot yea tunggulah azan dulu aaaa .
Aishh nih dah masuk hari ke berapa kita puasa . Ehem aku merasakan aku cam takda energy sangat jea puasa kali lembik habis , Kalau dulu gua relax jer der takda nak kecoh-kecoh gastrik ke hape ke , cool je . sekarang jap lagi petang msti gastrik aku naik huhu . adoii .

Hujan hari nih , agak-agak guling atas katil pon best jugak . Tapi tak jadi pulak aku pegi bukak blog nih haa , Mata aku sebenarnya dah macam panda ja , aku rasa aku menghidap penyakit Insomnia lah . ishh bahaya tak penyakit tuh ? hoho risau jugak aku dibuatnya . ehem ~

Tadi aku dengan farhah and zahriman pegi amcorp mall nak survey kedai makan , kami ahli linguistik , erkk ahli ke ? haha para ? Ehem tak kena jugak okay okay pelajar linguistik nak berbuka bersama, so survey lah tempatnya dekat Uncle Chili's kot kalau tak silap . Dah siap tengok-tengok suma aku and farhah berjalan lea bagai melihatkan banyak betul butik kat situ dengan baju nya mak aihh lawa betul . Dah lawa harga nya kemain lawa jugak ,nak stok 300-400 ratus memang aku pulak banyak duit kan , Hushh . tapi mmg lah lawa uuu . Zahriman kata 'kalau lah pempuan pakai camnih mmg ayu ahh' . Oi encik zahriman nak pakai mmg boleh bak aaa duit utk beli baju yang mahal sangat tuh ! hahaha


Boleh jer nak pakai kan . huhu tapi belikan lah haha ! Then kita org pegilah shooping jap kat Watson ala bukan lah shopping apa pon saja mengedix nak pegi tgok-tgok kan , aaahh perempuan biasalah . Kuar-kuar zahriman dah entah ke mana , aku jalan jelah ngn Farhah kan tengok baju la apa lah . Whoaa suma nya cantik meh , Ada satu jubah uh aku cukup berkenan tapi satu je aku tak berkenan haha , tang harga dia, awatnya mahal sangat dik non . T_T
HUHU ! Idak lea aku mampu nak membelinya haha kalau aku beli bermakna aku korbankan duit makan aku , antara makan dan baju haa kau pilihla ? Sedih betui
Kalau lah aku ada kuasa membeli yang sangat tinggi kan best , Yelah aku beli tanpa melihat harga mesti best apa aku nak aku ambik jea haha . Tak macam sekarang , kalau nak beli tengok harga dulu kalau agak mahal sangat konpem letak balik huhu .

So zahriman ntah ke mana , kami da penat tengok pulak orang duk makan bagai . mak aih mmg sedap tambah pulak bau-bauan yang lazat uh . Gaa, so kami duk lah kat depan tuh kat stage tuh haha . cam apa ja , jap lagi orang lalu mesti nak ushaa kita org wahaha . cam kami pulak yg nak buat show huuu padahal duk situ jea kot .

Then , zahriman tuh call tak angkat , msg tak balas bateri hp aku out dah . so farhah la yg msg kan . humm lama jgak tunggu beliau tuh , pastu apa lagi dia smpai terus kena jelingan asmara aaa dari aku haha , takda la gurauen je . kami pon blik ler . Ponat nih haa den menunggu . Hujan renyai-renyai pulak kan . so blik lahh . Ehem ngantok lahh .aih aih .

Ohh habislah da kisahnya haha , sekarang nak pegi bersiap utk berbuka
bye ~!

0 comments: