CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 14, 2010

i cant just believe

Ehem , i cant just believe why i still didnt sleep at this time , while my housmate azni and kak rai has 'nyenyak' already , but me still in front of lappy and doing nothing haishh .I keep wacthing my FONETIK book at there without doing nothing too haha , when i want to read there have something that keep going in my mind such 'aarghh bosannya' , 'uuu lapar la pulak' . haha so what do u expect i will be doing ? Ngeheh :)

Okay , today like i said it such a boring saturday . Agak-agak knapa yer ? Adakah aku yang tak reti nak memanfaatkannya , atau aku yang buat-buat bosan , atau aku yang membosankan? Hahah entah la aku pn tak faham . Aku asik golek-golek atas katil , tadi baru je lepas layan cite twilight yelah utk paper penterjemahan aku , kami kna kaji novel twilight iaitu dalam bahasa Melayu nya ialah Senjakala , kami kena baca dua siri iaitu dalam bahasa Melayu dan bahasa Inggeris . Tapi aku belum baca pon novelnya , sbb masih ada pada farhah dan bam-bam , yang si bam tuh agknya bila zaman boleh kasi aku hiks . Hum hum hensem betul lah si Cullen tuh , dia sangat-sangat WOW amazing , masa mula-mula tengok cite tuh aku trus like whoaaa !
Satu yang aku suka dia ialah dia sangat menjaga ISABELL , which mean dia sangat kan sayang kan that girl , best kan kalau ada lelaki yang menjaga kita bagaikan menjaga diri dia sndri . tapi aku tengok Cullen nih lebih pntingkan isabell dari diri dia . Waaaa guling-guling cair ~ pheww .

Jacoc pulak . sangatlah hot , dalam cite Twilight New Moon , iaitu Cinta Baru haha so sweet nama tuh. Jacob suka kat isabell tapi isabell sangat sayangkan Cullen sepenuh jiwa dan raga . Dan dia sangat down gila bila cullen tinggalkan dia camtuh . dan Jacob lah yang menjaga isabell sampai hati isabell hampir pulih juga sebenarnya , tapi tiba-tiba ketika cinta baru nak berputik cullen muncul kembali , aku paham situasi isabell , dia sayangkan Cullen tapi bila Cullen pergi tinggalkan dia , dan Jacob adalah antara orang yang ada disisi dia saat-saat dia sangat memerlukan someone so Jacob, kira mengisi kekosongan hati Isabell nih sedangkan dia masih sayangkan Cullen , ksian Jacob kan ? Tapi like i said , Cinta memang memerlukan pergorbanan ~ hew .

HAHA ! apakah aku nih buat sinopsis cerita ke apa ? hoho , takda la just nak bagi tahu je meh , oh yer hari nih ramai besday kawan aku 15 ogos hehe .
Maka dengan itu , aku nak mengucapkan HAPPY BESDAY to all of u yang menyambut besday hari nih , kepada encik Amir , selamat hari jadi yer , wahh anda dah semakin dewasa hew-hew haha . Agak-agak bila boleh dapat float ? huahaha . Semoga berbahagia dengan orang tersayang yer ;DD

Okay lah mahu tidur .
Gute Nacht ~

2 comments:

Mawe said...

i wonder that i could write in english someday

.chocolatevanilla. said...

Hahaha akujuga begitu mawe ~