CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 14, 2010

Hari sabtu yang mendung haha !

See , nih la hasil makanan kami , bnyak gila kan ?
ish ish hahaha !


Ehem , hai asalamualaikum dan selamat petang . Puasa tak hari nih ? Hoho mestilah puasa kan . Okay hari nih sangat lah bosan yea haha . tambahan pula hanya tinggal aku berdua dengan azni kat rumah mmg lah senyap sepi jea kan aaaa sedih :'( . Sedih yang lain semua balik , aku tak balik aku balik next week meh maka tinggal lah aku disini berduka lara sob sob . Nasib baik semalam aku ada orang ajak aku berbuka iaitu cosmate aku kalau tidak pasti sedih kisah hidup aku semalam haha cewahh .

Phew hari nih punya plan tak tau lah nak buat apa kan ? aaaa nak buat apa nih ? Nota . asemen , ada jer haaa tersedia menanti . tapi aku rase cm takda mood nak buat aha nota da buat dah cuma tgal sikit je lagi kan . yang asemen tuh la kot . Huhu !
ahaha aku nak cerita , hari khamis lepas kita orang pegi lah bazar ramadhan dekat kerinci tuh . Konon janji pukul 4 kan , sekali pukul 5 baru gerak , haha aku siap boleh tertido lagi penat kot . Tambah dengan hari tuh yang sangat panas , aku balik kolej jalan kaki . trun bukit , naik bukit dengan bawak lappy yang berat gedabak fuh fuh gila dugaan wei aku rasa dah nak pengsan pon ada . pastu plan nak pegi bazaar plak dengan zahriman , bam-bam dan cik mah .

So , dalam pkul 5 lah gerak kan mulanya cuak dah nih takut jalan jem tapi dah mmg jelas ternyata itu adalah waktu jem haha . Si bam takut kita akan berbuka dalam kete cam mereka berbuka dalam kete masa 1st day puasa tragis betul haha, aku pulak 1st day puasa buka kat tengah jalan minum air masak , mmg best kan sebabnya aku ada kelas ko-k ehem !
So seperti yang di jangka , jalan sangat lah jem bermula di kps lagi . HAHA ! maka bam bam pon melakukan kepakaran beliau dalam menyelit-nyelit nih , nasib lah bawak kancil kan so kira consider lah nak menyelit haha . Dan akhirnya berjaya juga sampai ke destinasi yang dituju , kira hari tuh takda lah jem truk kan , boleh lah .

Sampai jer sana , siap parking suma aku agak dah lembik sebenarnya , tak larat nak jalan . Pastu zahriman kata , haa amik bau yang ada nih msti larat haha , Jap lagi bau suma nak harum-harum la kan , bau ayam goreng lah apa lah glurp aku trus cam waaaa sedapnya bau hahah ! so , aku pon jalan-jalan lah cari apa benda yang dibeli haha . Cam biasa lah kan . Dugaan jer tngok suma benda tapi jangan membazir huhu , tak baik . Then sebenarnya kak raihan lak kirim suh beli barang dapur utk rumah kan , aku pon pusing-pusing lah cari kan takda pulak meh . So beli barang makan jelah . haha nampak sdap semuanya wow !
Maka, apabila semua barang yang dikehendaki tlah dibeli kami pon haruslah mengundur dri kan agak-agak nak duk lama kat situ bakalan mmg habis lah duit . Yang 2 orang kawan aku tuh , nama je beli untuk sendiri tapi mak aih banyak gila , haha . Naty aku tunjukkan hasilnya yer . hehe :)

Ehem , actually aku ada benda yang nak story sikit . Huu terbuku di hati menyebabkan aku rase sangat sakit hati dan marah yang membara-bara . tapi aku cuba berfikir secara positif dengan harapan benda nih tak kan keep on my mind but entahlah . Cam mana eh nak cakap , before this aku adalah rapat dengan someone kan budak 1st year , Actually dia yang nak rapat dengan aku bagai , So aku tak kisah kawan jelahh aku mmg seorang yang easy going dan friendly , so kawan jelah kira aku baik lah dengan dia kan . Tapi dalam masa sebulan aku knal dia , tetiba afta seminggu lepas gerai konvo dia agak berubah aku pon cam tak knal sangat dah siapa dia .Gila lain dah perangai dia , sampai kan dia ada sikit slah faham dengan kawan dia kan , then aku nasihat kan try lah baik-baik kan . dengan kawan baik pon takkan nak gaduh pasal bnda tah apa-apakan . So aku ingat dah baiklah , tapi takda pon. Smpailah aku tahu satu cerita dia yang membuatkan aku rasa sangat sakit hati ! Memang cam arghh sakit hati dan marah suma ada . Aish aku tk tahu nak kata apa wei , dia sangat plastik ! Geram nya aku cakap dengan aku lain tapi yang jadinya lain pulak . lepas tuh bajet konon confuse lah apa lah memang betambah angin la aku kan .

Aku tak kisah la kau nak buat apa pn untuk hidup kau, but kau ingat balik apa yang kau aim msa kau masuk sini okay . Entahlah , kalau dulu aku nasihat dia , kira dia boleh lah mendngar lagi kan sekarang dengan sombongnya ya allah hanya tuhan je yang tahu betapa sakit hati aku ,
Aku geram gila dengan dia wei ! Aku cuba lah tak nak ada rasa sakit hati dengan dia kan tapi kadang-kadang tak boleh , tak kan pasal SOMEONE tuh kau berubah ? Come on la wei jangan lemah la dengan godaan semua tuh , CINTA PADA KECANTIKAN SEMATA TAK KAN KEKAL . Kau tahu semua tuh kan , tapi kau still confuse , ntah tak pham aku .

Jadi , natijahnya sebgai seorang kawan aku sangat lah kecewa krana beliau telah berubah . Takpa lah semoga beliau tahu dan yakin dengan pilihan yang beliau buat dan bukan lah membuat keputusan mengikut nasfu semata , Harapnya beliau gembira dengan hidup beliau sekarang bersama dengan orang tersayang . Mungkin itu yang terbaik untuk kamu kan ?
Tidak mengapa saya sangat memahami kompromi yer . WELL , last but not least i always pray the best for u okay :')



0 comments: