CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 18, 2010

Jap 5 minit je hehe

Hai semuaaa , version ala-ala gedix kat housmate aku haha ! Ksian dorang sbb mereka skarang nih ada kursus kat 4th nih haaa , iaitu KKB haha , Masing-masing semua msti cam meracau skit huwaa tak nak pgi lah , malas pegi , bosan suma hehe aku ngn nanab jap lagi bila dorang nak pegi jea aku buat lah version okay bye semuaa haha ~

Adeh , okay back to the story . Kasi aku 5 minit jea utk update blog hehe . Aaaa then aku nak tdo jap haha , astaga ain kau nih tdo jea . Alaa kejap je pon huhu . Okay aku nak cerita kelas hari nih adui lawak wehh , sama jea cam class last week . Hari nih kami punya PMBI , Dato yang ajar tapi beliau takda so digantikan dengan Encik Ali , merangkap tutor Bam Bam yang dikasihi haha .
Lawak wei , adei pagi-pagi aku dah gelak huhu . alkisahnya , hari nih belajar pasal upacara ritual camtuh lah kan . Pastu ada lah cite pasal SUNAT aka BERKHATAN ,
kau tau seronok tau encik ali nih cite kemain lagi dia . jap lagi adalah bunyi yang dia keluarkan iaitu .... jeng jeng , 'Ee , Ee, Aaaa' haha kononya diumpamakan bunyi budak2 masa brsunat dulu . Lawak sangat wei aku ngn bam bam and cik mah dah gelak habis dah tak tahan kot .
Aaa itu adalah pelajaran utk hari nih , kita belajar ayat baru . Whahah .
Minggu lepas dengan Dato kami belajar Ceng Jereng ceng ceng ~ Itu pulak diumpamakan untuk Muzik zaman 50-an kot apa namanya ntah mmg lagi satu bahan jenaka , seronok aku gelak kat kelas .

Dah lah , encik ali tuh habis semua orang yang tido dalam kelas tu kena tegur haha .
aduii kan kena setempek dah tuh . hehe , lain kali jngn tdo dalam kelas , padahal cik mah sebelah aku dah terkebil-kebil ngantok , hehe macam-macam mereka nih . Aku pon gelak lah sekali jugak kan . sakit perut uh , bnyak lagi lah yang lawaknya dalam kelas tuh , kemudian diinterprestasikan lagi oleh bam-bam dan cik mah mmg bertambah lah kan . Ahh sekurang-kurangnya aku terhibur juga dengan kejadiran mereka nih kan . Ehem !

Then tadi dapat kek dari cik mah , choc cake waaa terubat sikit rasa rindu haha .
ouchh thanx cik mah iloveyou la .
hahah ~ aku nak balik umah tak sabar rasenya . mesti dorang asek berbuka mkanan best-best kan . Uhh nih tak boleh jadi ! aku nak jugak , rindu nak makan apa yg mak masak T_T

Ohh takpa ain bersabar yea . Aku rasa aku nak jadi emmm , jadi apa eh ? Ehem ntahlah susahnya nak cakap , susah lagi memendam rasa . Tkpa lah kan , aku tahu aku siapa . im so sorry ~
Whoaa ngantok , petang kang ada class lalalala . nak belajar kareografi hari nih .
aihh ponat nih haa den rasa . Tak larat dah nih ha . huhu .
semoga aku kuat dan tabah menghadapi nya amin !

0 comments: